تصمیم سرنوشت ساز کیانوش رستمی در مقابل اولتیماتوم برخواه

به گزارش کولو، با توجه به اولتیماتوم سرمربی تیم ملی وزنه برداری در خصوص حذف نفرات از فهرست قهرمانی دنیا در صورت غیبت از اردو، همه منتظر تصمیم کیانوش رستمی برای ملحق شدن به اردوی تیم ملی هستند.

تصمیم سرنوشت ساز کیانوش رستمی در مقابل اولتیماتوم برخواه

به گزارش خبرنگاران، محمد حسین برخواه پس از معرفی وزنه برداران دعوت شده به اردوی تیم ملی وزنه برداری برای حضور در قهرمانی دنیا اولتیماتوم داد که همه وزنه برداران باید در اردو حاضر باشند و هر کسی غیبت کند از فهرست دنیای حذف می گردد.

به نظر می رسد روی صحبت برخواه با سهراب مرادی و کیانوش رستمی باشد. البته ممکن است مرادی در قهرمانی دنیا شرکت نکند اما کیانوش رستمی در این مدت تمرین داشته است و حتی گفته می گردد او قرار است در دسته 89 کیلوگرم وزنه بزند.

با توجه به اینکه رستمی سال هاست به تنهایی تمرین می نماید و همراه با ملی پوشان در اردو حضور ندارد، با توجه به اولتیماتوم برخواه باید دید چه تصمیمی می گیرد.

نکته مهم این است که برخواه در مسابقات به هیچ اسم رستمی را کوچ نمی کرد و علی جباری مربی تیم ملی بزرگسالان هم که به اسم مربی رستمی منصوب شده بود، دیگر در این تیم مسئولیتی ندارد و عملا رستمی هم بدون مربی مانده است.

تصمیم دیگری که قرار است اجرایی گردد این است همه نفرات باید در رکورد گیری شرکت نمایند و ترکیب براساس نتیجه رکورد گیری انتخاب می گردد و رستمی هم اگر واقعا تصمیم به حضور در قهرمانی دنیا داشته باشد، باید برای رسیدن به دوبنده تیم ملی با دیگر نفرات بجنگند و این طور نیست که از قبل انتخاب شده باشد.

اکنون اردوی تیم ملی از سه شنبه هفته آینده شروع می گردد و باید دید رستمی چه تصمیمی می گیرد و طبق تصمیم فدراسیون جلو می رود و به اردو ملحق می گردد یا همچنان در نظر دارد به تنهایی کار کند.

اگر رستمی همچنان بخواهد تنها تمرین کند با توجه به اتمام حجت برخواه که قطعا با هماهنگی رییس فدراسیون بوده است به احتمال زیاد کار از این به بعد برایش سخت می گردد و احتمال حذف شدنش از فهرست اعزامی ها زیاد است مگر اینکه اتفاق خاص دیگری رخ بدهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1783

به "تصمیم سرنوشت ساز کیانوش رستمی در مقابل اولتیماتوم برخواه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم سرنوشت ساز کیانوش رستمی در مقابل اولتیماتوم برخواه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید