تکلیف المپیک توکیو اردیبهشت ماه معین می گردد

به گزارش کولو، به گزارش خبرنگاران، با توجه به شرایط عجیبی که این روزها به خاطر شیوع ویروس کرونا در دنیا ایجاد شده و به تبع آن مسابقات ورزشی و گزینشی های المپیک در رشته های مختلف تحت الشعاع قرار گرفته است، ابهامات زیادی در مورد برگزاری المپیک 2020 توکیو در موعد مقرر ایجاد شده.

تکلیف المپیک توکیو اردیبهشت ماه معین می گردد

با این وجود توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک در آخرین مصاحبه اش تاکید نمود که بازی های المپیک بدون تغییر در زمان معین شده برگزار خواهد شد.

حسن رنگرز مشاور رئیس کمیته ملی المپیک و سخنگوی فدراسیون کشتی در این رابطه به برنامه دایره طلایی گفت: آقای صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک گفت به نظر می رسد که برگزاری المپیک منوط به این مهم شده که تا اردیبهشت میزان کنترل این ویروس در سطح دنیا آنالیز گردد و بعد از آن تصمیم گیری نهایی اتفاق خواهد افتاد. گرچه باخ تاکید نموده در مسابقات در زمان مقرر برگزار خواهد شد اما احتمال تعویق رقابت ها هم هست و این موضوع دور از ذهن نیست. قطعا این مسئله احتیاج به آنالیز دقیق شرایط در اردیبهشت ماه دارد.

رنگرز همچنین تاکید نمود: این موضوع برای همه مسائلی را ایجاد نموده است. تیم کشتی آزاد مجارستان هم که در اردوی تمرینی مشترک به سر می برد، برای خروج از کشورمان با مشکل جدی تهیه بلیت روبرو است و این مسائل فقط مختص ما نیست. امیدوارم که اتفاقات خوبی بیافتد و با وجود زمان کم تا مسابقات کسب سهمیه، بتوانیم اردوی موثری داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 850

به "تکلیف المپیک توکیو اردیبهشت ماه معین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف المپیک توکیو اردیبهشت ماه معین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید