جزئیات برگزاری بازی تیم ملی فوتبال ایران با کانادا

به گزارش کولو، ملاقات تدارکاتی تیم های ملی فوتبال ایران و کانادا بامداد 16 خردادماه در استادیوم BC Place برگزار می گردد تا نخستین ملاقات محبت آمیز دو تیم راه یافته به جام جهانی 2022 قطر معین گردد. این ملاقات ساعت 16 به وقت محلی ونکوور (3:30 بامداد 16 خرداد) در حالی برگزار می گردد که شرایط بلیت فروشی از سوی فدراسیون کانادا معین شده است.

جزئیات برگزاری بازی تیم ملی فوتبال ایران با کانادا

فدراسیون کانادا در این خصوص اظهار داشت: تیم ملی فوتبال مردان این کشور روز یکشنبه پنجم ژوئن در یک بازی محبت آمیز بین المللی در استادیوم BC Place به مصاف ایران می رود. این مسابقه در ماه ژوئن سال جاری در ونکوور، بخشی از میزبانی دو مسابقه ای را تشکیل می دهد که اولین بازی با ایران در روز یکشنبه 5 ژوئن برگزار می گردد و پس از آن بازی افتتاحیه کانادا در برنامه لیگ ملت های 2022-2023 کونکاکاف برابر کوراسائو در روز پنجشنبه 9 ژوئن برگزار می گردد.

کانادا و ایران هر دو برای جام جهانی فوتبال آینده قطر 2022 آماده می شوند. کانادا در گروه F در کنار بلژیک، کرواسی و مراکش قرار گرفته است، در حالی که ایران در گروه B در کنار انگلیس، آمریکا و یک برنده پلی آف اروپا قرار گرفته است.

سایت فروش بلیت های ملاقات ایران و کانادا نیز قرار است از فردا شنبه شروع به کار کند. البته طبق روال همواره، قبل از فروش عمومی، کسانی که عضو صفحات طرفداران معتبر فدراسیون کانادا باشند می توانند در حال حاضر بلیت های این بازی در اختیار داشته باشند.

بازی محبت آمیز کانادا با ایران به صورت زنده از یکی از شبکه های ورزشی سراسری این کشور به نام One Soccer پخش می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 11 تیر 1401 بروزرسانی: 11 تیر 1401 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 2079

به "جزئیات برگزاری بازی تیم ملی فوتبال ایران با کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات برگزاری بازی تیم ملی فوتبال ایران با کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید