جواد نکونام 7 بازیکن استقلال را در لیست خروج گذاشت

به گزارش کولو، جواد نکونام، سرمربی نو استقلال در نشست خبری بعد از امضای قرارداد خود گفت که با تمام توان برای این تیم کار می نماید. وی برای اجرای برنامه های خود در استقلال ناچار به خط کشیدن روی نام برخی بازیکنان فصل گذشته است.

جواد نکونام 7 بازیکن استقلال را در لیست خروج گذاشت

سجاد شهباززاده: او فصل گذشته با وجود اینکه با سر و صدای زیادی به جمع آبی پوشان بازگشت نتوانست در پازل تاکتیکی ساپینتو جا بگیرد. در فصلی که تنها یک گل به ثمر رساند در بازی نساجی موقعیت سوزی بد موقعی داشت تا از همانجا رویای قهرمانی استقلال رو به زوال برود.

زبیر نیک نفس: نیک نفس با نکونام رابطه بسیار خوبی دارد و در گذشته در فوتبال با هم همکاری داشتند، اما بعد از جذب ریگی و حضور چشمی و مهدی پور فرصت زیادی به این بازیکن نمی رسد. او از فهرست خارج می گردد تا یک جای خالی باز گردد.

امید حامدی فر: این بازیکن که فصل گذشته از صنعت نفت آبادان جذب شده بود به علت تراکم بازیکنان در پست هافبک دفاعی فرصت چندانی برای بازی نداشت. او این فصل در فهرست خروج قرار گرفته است.

عارف غلامی: این مدافع در چند فصل اخیر با مدیران استقلال، اختلاف نظر جدی داشته است. علاوه بر این موضوع سبک کاری وی با خواسته های تاکتیکی نکونام همخوانی ندارد. در صورت جذب عارف آقاسی، غلامی به درب خروجی باشگاه استقلال نزدیک تر می گردد.

آرمان رمضانی: این بازیکن که سابقه بازی در پرسپولیس را هم داشته، هیچگاه کیفیتی در حد این دو تیم نداشته است. این بازیکن همچون شهباززاده در فهرست نکونام جایی ندارد و باید در پی تیم جدیدی باشد.

جعفر سلمانی: از آنجایی که در فهرست ورودی نکونام دو مدافع برای سمت چپ دیده می شد، معین بود که او قصد ندارد با یکی از مدافعان چپ سابق کار کند؛ قرعه به نام سلمانی نوشته شده است. اگر چه او بازیکن کم حاشیه ای است، ولی مراتب از نظر کیفیت مورد تایید سرمربی تازه وارد استقلال نیست.

مهدی مهدی پور: یکی از بازیکنان بزرگی که در فهرست خروج نکونام قرار گرفته مهدی مهدی پور است. او فصل گذشته هفته های زیادی را با مصدومیت پشت سر گذاشت. به نظر می رسد نکونام بیشتر به هافبک های تخریبی معتقد است تا بازیکنانی مانند مهدی پور که در امر بازی سازی و شدت بخشیدن به روند هجومی تیم فعال هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 2 تیر 1402 بروزرسانی: 2 تیر 1402 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 2260

به "جواد نکونام 7 بازیکن استقلال را در لیست خروج گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جواد نکونام 7 بازیکن استقلال را در لیست خروج گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید