حضور پرتعداد نمایندگان قم در بازی های پارآسیایی جاکارتا

به گزارش کولو، محمد پیروز منش در مصاحبه با خبرنگاران، گفت: سال جاری سال مهمی برای ورزش کشورمان است و در تمامی استان ها، کوشش برای افزایش سهم آن استان در کاروان اعزامی به بازی های آسیایی و پارا آسیایی در جریان خواهد بود و در قم و در حوزه ورزش معلولان به دنبال موفقیتی بی نظیر در اعزام ورزشکاران هستیم.

حضور پرتعداد نمایندگان قم در بازی های پارآسیایی جاکارتا

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

وی اضافه نمود: در صورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد سال جاری، بیشترین تعداد ورزشکار معلول از قم در تمام ادوار بازی های آسیایی به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 اعزام می شوند و به عبارت دیگر ورزشکاران معلول، چشم و چراغ ورزش قم در کاروان اعزامی به اندونزی خواهند بود.

رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان قم گفت: موفقیت اخیر محمدرضا شعبانی پارا تکواندوکار قمی در مسابقات کاپ آزاد آفریقا در مراکش نشان داد وی می تواند یکی از سهمیه های نزدیک به قطعی قم در بازی های پارا آسیایی جاکارتا باشد و روی حضور شعبانی در ترکیب تیم ملی پارا تکواندو حساب ویژه ای باز نموده ایم.

پیروزمنش بیان داشت: علاوه بر شعبانی، حسین گلستانی والیبالیست قمی نیز صندلی ویژه ای در تیم ملی والیبال نشسته دارد و پیش بینی ما حضور وی در جاکارتا و کسب اولین طلای بازی های پارآسیایی همراه با تیم ملی برای این ورزشکار است ضمن این که گلستانی در پارا المپیک ریو هم مدال طلا کسب نموده بود.

وی بیان کرد: در بسکتبال با ویلچر، 2 ورزشکار جوان در اختیار داریم که امیدواریم هر دوی آن ها بتوانند در ترکیب تیم ملی اعزامی به بازی های پارا آسیایی قرار بگیرند. محمد محمدنژاد پیش از این در بازی های پارا المپیک ریو در ترکیب تیم ملی بسکتبال با ویلچر حضور داشت و قرار دریافت وی در ترکیب تیم اعزامی به جاکارتا تا حدود زیادی قطعی است.

رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان قم توضیح داد: علاوه بر محمد محمدنژاد، محمدرضا عیوضی دیگر بسکتبالیست قمی است که در سال 96 در ترکیب تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان در مسابقات جهانی کانادا شرکت کرد و امیدواریم وی نیز جواز حضور در ترکیب تیم ملی در جاکارتا را کسب کند و در صورت تحقق این اهداف می توانیم 4 ورزشکار در بازی های پارا آسیایی داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 403

به "حضور پرتعداد نمایندگان قم در بازی های پارآسیایی جاکارتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور پرتعداد نمایندگان قم در بازی های پارآسیایی جاکارتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید