خبرنگاران دور جدید طرح مدیریت هوشمند کرونایی در البرز در حال اجرا است

به گزارش کولو، کرج -خبرنگاران - مسوول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی البرز گفت که دور جدید طرح مدیریت هوشمند محدودیت های کرونایی برای مهار این ویروس خطرناک توسط دستگاه های اجرایی البرز در حال اجرا است.

خبرنگاران دور جدید طرح مدیریت هوشمند کرونایی در البرز در حال اجرا است

ناصر مقدم روز دوشنبه پس از برگزاری نشست ستاد مقابله با کرونا البرز افزود : با شیوع موج جدید کرونا، جلسات و هماهنگی های متعددی با موضوع استانداری البرز در حال برگزاری است که با اهتمام ویژه، موضوع سلامت شهروندان و افزایش سطح ایمنی بهداشتی مردم در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: مخاطب و جامعه هدف اجرای دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی، عموم مردم و شهروندان هستند و اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت های کرونایی، اگرچه در نگاه اول، محدودیت و سختی بنظر می رسد اما هدف اصلی و مدنظر، مدیران و مسوولان، ارتقای ضریب امنیت بهداشتی و تأمین سلامت حداکثری مردم است.

مقدم گفت: به همین منظور از تمام شهروندان درخواست می کنیم که با دید و نگاه بلند خود، مسوولان را در اجرای صحیح و کامل این تصمیمات کمک رسانند، همانگونه که در طول 14 ماه گذشته، در مقاطع زیادی این همراهی و همکاری اجرا شده و نتایج مطلوبی را نیز در پی داشته است.

وی ادامه داد: هیچ شخص و مسوولی به خودی خود راضی به ایجاد محدودیت برای مردم و جامعه، نیست اما شرایط جامعه اینگونه اقتضا می کند تا در خلال تحمل سختی های کوتاه مدت و مقطعی، بستر و زمینه برای افزایش سطح سلامت جامعه و شهروندان فراهم آید چرا که افزایش غیرقابل کنترل بیماری، صدمات جبران ناپذیری بر استان و شهروندان تحمیل می کند .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز خاطر نشان کرد: همانگونه که در تمام در این مدت شاهد بوده ایم، بروز بعضی از این صدمات، قابلیت جبران را ندارد پس به ناچار باید این محدودیت های را بصورت دقیق و کامل اجرا کنیم تا به لطف خدای متعال، و در پرتو نقش آفرینی آحاد جامعه، شاهد بازگشت سلامتی و شادابی به میهن و استان باشیم.

مقدم ادامه داد: هرگونه سهل انگاری و عادی پنداری اوضاع و کاهلی در رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های نظارتی، موجب تهدید سلامت عمومی می گردد و در این ایام براحتی می توان افرادی را که حافظ سلامت و پایبند به مسئولیت اجتماعی خود هستند از سایر افرادی که با سهل انگاری یا طمع، منافع کوتاه مدت خود را بر مصالح و منافع اصلی و بلند مدت جامعه ترجیح می دهند، تمیز و از هم تفکیک کرد.

وی با اشاره به محدودیت های اعمال شده گفت: در این ایام که تنها گروه اول از مشاغل، مجاز به فعالیت و ارائه خدمات هستند، اگر رسته شغلی و فروشگاهی که جزو گروه 2 و سه مشاغل است و مجاز به فعالیت نیستند، اقدام به آغاز کسب نمود، باید با نگاه و نظارت عمومی به عنوان یک فرد خاطی تلقی شده و از سوی مراجع نظارتی نیز برخورد مقتضی و متناسب با وی صورت پذیرد.

مقدم توضیح داد: در مجموع باید با نگاه و نظارت عمومی، افرادی را که از اجرای دستورالعمل های، تخطی می نمایند به عنوان افراد قانون گریز تلقی و به دیگران معرفی نمود.

استان البرز از اوایل هفته گذشته وارد موج چهارم و شرایط قرمز کرونایی شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1587

به "خبرنگاران دور جدید طرح مدیریت هوشمند کرونایی در البرز در حال اجرا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دور جدید طرح مدیریت هوشمند کرونایی در البرز در حال اجرا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید