خبرنگاران دو بازیکن جدید به تیم فوتبال سپیدرود رشت پیوستند

به گزارش کولو، رشت - خبرنگاران - دو بازیکن جدید از تیمهای نیروی زمینی تهران و شهرداری آستارا به سپیدرود رشت پیوستند.

خبرنگاران دو بازیکن جدید به تیم فوتبال سپیدرود رشت پیوستند

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت عصر آدینه در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران گفت: سیدعلی یحیی زاده مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال نیروی زمینی تهران با توافق با مسئولان باشگاه سپیدرود رشت و با عقد قراردادی، به این تیم پیوست.

رادنی ملاقات اضافه نمود: یحیی زاده به جز نیروی زمینی سابقه عضویت در تیم های فوتبال شهرداری آستارا، شهرداری فومن، رهپویان رضوانشهر، امید داماش و پاس گیلان را نیز در کارنامه دارد و با توجه به عقد قرارداد جدید، در فصل جاری باید با پیراهن تیم سپیدرود در رقابت های لیگ دسته دوم حضور یابد.

وی ادامه داد: این مهاجم گلزن گیلانی متولد 1369 در شهرستان فومن است و در نیم فصل نخست لیگ دسته دوم 96-97 پیروز شده بود عنوان آقای گلی را با شهرداری فومن بدست آورد.

وی در ادامه به جذب بازیکن دیگری نیز اشاره و اعلام کرد: نیما پاکدل بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال شهرداری آستارا با توافق با مسئولان باشگاه سپیدرود رشت ، به عضویت این تیم درآمد تا سپیدرودی ها با دومین بازیکن جدید خود نیز، قرارداد ببندند.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اظهار داشت: پاکدل که در پست مهاجم و وینگر بازی می نماید، به جز شهرداری آستارا سابقه بازی در تیم های شهرداری فومن، فولاد نوین اهواز و خوشه طلایی ساوه را نیز در کارنامه خود دارد.

ملاقات توضیح داد: دور جدید تمرینات تیم فوتبال سپیدرود رشت بنا به دستور مهدی آقازاده مدیرعامل جدید این باشگاه شروع شده و تمربنات آماده سازی سرخپوشان رشتی زیرنظر سهیل حق شناس سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت دنبال می گردد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت که فصل گذشته در رقابت های لیگ دسته اول کشور قرار داشت پایان با قرار دریافت در رتبه هفدهم جدول 18 تیمی این مسابقات، به لیگ دسته دوم سقوط کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1299

به "خبرنگاران دو بازیکن جدید به تیم فوتبال سپیدرود رشت پیوستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دو بازیکن جدید به تیم فوتبال سپیدرود رشت پیوستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید