خطیب: تا مسائل اقتصادی حل نشود، من و تارتار به پارس جنوبی بازنمی گردیم

به گزارش کولو، عبدالرحیم خطیب، سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت که او و مهدی تارتار تا زمان تداوم مسائل اقتصادی این باشگاه، در تمرینات و دیدارهای این تیم حاضر نخواهند شد.

خطیب: تا مسائل اقتصادی حل نشود، من و تارتار به پارس جنوبی بازنمی گردیم

عبدالرحیم خطیب در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره اتفاقات اتفاق افتاده در تیم فوتبال پارس جنوبی جم به خاطر مسائل اقتصادی این باشگاه گفت: از مسائل اقتصادی خسته شده ایم. خیلی وقت است که از این مسائل رنج می بریم و با این شرایط، کارمان را تا اینجا ادامه داده ایم.

وی درباره کناره گیری خودش و مهدی تارتار از سمت های سرپرستی و سرمربیگری تیم پارس جنوبی گفت: من و تارتار از اعضای تیم خداحافظی کردیم و تا زمانی که مسائل اقتصادی حل نگردد، به تیم بازنمی گردیم. بازیکنان بابت مسائل ناراحت بودند و تاکنون کوشش کردیم مسائل را مدیریت کنیم، اما نمی توانیم بیش از این دوام بیاوریم.

سرپرست تیم پارس جنوبی با بیان اینکه کسی فکر نمی کرد این تیم چنین نتایجی کسب کند، توضیح داد: دلم به حال تیم می سوزد. ما با وجود مسائل، تیم را تا رده ششم جدول بالا آورده ایم، اما از این به بعد دیگر کاری از دست مان برنمی آید. امیدوارم مسئولان استانی کاری نکنند پارس جنوبی نابود گردد.

خطیب با گلایه از کمبود امکانات در شهرستان جم به خبرنگاران گفت: من در جم بزرگ شده و اینجا زندگی نموده ام، اما از این شرایط واقعاً ناراحتم. به عنوان یک نیروی بومی می گویم که اگر می خواهیم تیم در تهران تمرین کند، به خاطر نبود امکانات لازم در جم است. پیش از بازی با فولاد به جم آمدیم و مجبور شدیم روی چمن مصنوعی تمرین کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 145

به "خطیب: تا مسائل اقتصادی حل نشود، من و تارتار به پارس جنوبی بازنمی گردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیب: تا مسائل اقتصادی حل نشود، من و تارتار به پارس جنوبی بازنمی گردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید