خلاصه بازی پرتغال 2 ، 2 فرانسه؛ دبل رونالدو و رسیدن به دایی

به گزارش کولو، در استادیوم پوشکاش آرنای شهر بوداپست مجارستان، پرتغال و فرانسه فینالیست های یورو 2016 به مصاف هم رفتند که در نهایت به تساوی 2-2 دست پیدا کردند.

خلاصه بازی پرتغال 2 ، 2 فرانسه؛ دبل رونالدو و رسیدن به دایی

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

فرانسه بازی را بهتر آغاز کرد و حتی امباپه فرصت داشت در موقعیت تک به تک دروازه پرتغال را باز کند که پاتریسیو توپ او را گرفت. با این حال پرتغال به گل نخست به وسیله رونالدو در دقیقه 31 از روی نقطه پنالتی رسید. این پنالتی با ضربه مشت لوریس به دانیلو برای سلسائوی اروپا به دست آمد. نیمه رو به انتها بود که امباپه پنالتی گرفت تا در دقیقه 2+45 بنزما کار را به تساوی بکشاند. نیمه دوم فرانسه خیلی زود به گل دوم رسید. بنزما پشت دفاع صاحب توپ شد و گلزنی کرد که ابتدا این گل آفساید اعلام شد، ولی VAR آن را درست تشخیص داد. دقیقه 60 سومین پنالتی بازی به پرتغالی ها رسید تا رونالدو دومین گل خودش را بزند که این گل شماره 109 ملی او بود. درخشش پاتریسیو در دقایق بعدی باعث شد پرتغال یک امتیاز این بازی را با چنگ و دندان حفظ کند.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

در گروه F، فرانسه با 5 امتیاز صدرنشین شد تا در مرحله بعد به مصاف سوئیس برود، آلمان با 4 امتیاز دوم شد تا حریف انگلیس گردد و پرتغال هم با 4 امتیاز در مرحله بعد با بلژیک رودررو خواهد شد. مجارستان جان سخت و 2 امتیازی هم در رده آخر نهاده شد و کنار رفت.

منبع: فرارو
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1744

به "خلاصه بازی پرتغال 2 ، 2 فرانسه؛ دبل رونالدو و رسیدن به دایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلاصه بازی پرتغال 2 ، 2 فرانسه؛ دبل رونالدو و رسیدن به دایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید