خواستار محاکمه متخلفان و خاطیان حادثه تخریب خانه زن سرپرست خانوار بندرعباسی هستیم

به گزارش کولو، مجمع نمایندگان استان هرمزگان در بیانیه ای پیرامون تخریب خانه زن سرپرست خانوار بندرعباسی نوشتند: به اقدام غیرانسانی شهرداری بندرعباس به طور جد ورود خواهیم کرد و خواستار محاکمه متخلفان و خاطیان و دلجویی از خانواده آسیب دیده هستیم.

خواستار محاکمه متخلفان و خاطیان حادثه تخریب خانه زن سرپرست خانوار بندرعباسی هستیم

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان هرمزگان در بیانیه ای پیرامون تخریب خانه زن سرپرست خانوار بندرعباسی نوشتند: به عنوان نمایندگان مردم شریف هرمزگان در مجلس شورای اسلامی به اقدام شهرداری بندرعباس به طور جد ورود خواهیم کرد و ضمن محکومیت شدید اقدام غیر انسانی فوق، خواستار محاکمه متخلفان و خاطیان این حادثه و دلجویی از خانواده آسیب دیده هستیم.

در این بیانیه آمده است:

تخریب چهاردیواری یک زن سرپرست خانوار در مقابل ناله های جانسوز فرزندانش توسط مأمورین شهرداری اقدامی غیرانسانی و وهن جامعه اسلامی بوده که وجدان جمعی را به شدت آزرده نموده است.

این اقدام نابخردانه با توجیه برطرف تصرف از اراضی و اِعمال قانون به هیچ عنوان قابل توجیه نیست چرا که اجرای قانون هرگز به معنای پایمال نمودن حقوق شهروندی و انسانی افراد نیست.

ما به عنوان نمایندگان مردم شریف هرمزگان در مجلس شورای اسلامی به اقدام شهرداری بندرعباس به طور جد ورود خواهیم کرد و ضمن محکومیت شدید اقدام غیر انسانی فوق، خواستار محاکمه متخلفان و خاطیان این حادثه و دلجویی از خانواده آسیب دیده هستیم.

به همین دلیل و جهت حل دائمی اینگونه رفتار های غیر انسانی، در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد اصلاح و افزودن موادی به قانون شهرداری ها را ارائه خواهیم کرد که مطابق آن اختیار اقدامات قهری رأساً از شهرداری ها سلب گردد و یا این نهاد جهت انجام این مهم، ملزم به تربیت و آموزش جدی مأموران خود گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1331

به "خواستار محاکمه متخلفان و خاطیان حادثه تخریب خانه زن سرپرست خانوار بندرعباسی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواستار محاکمه متخلفان و خاطیان حادثه تخریب خانه زن سرپرست خانوار بندرعباسی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید