ذوب آهن به ملاقات فولاد می رود ، اولین اردو در تهران

به گزارش کولو، محمد مهدی رمضانی در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد تمرینات پیش فصل تیم فوتبال ذوب آهن گفت: اولین اردوی آمادگی پیش فصل تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه ذوب آهن اصفهان هفته آینده در تهران برگزار خواهد شد.

ذوب آهن به ملاقات فولاد می رود ، اولین اردو در تهران

وی اضافه نمود: این اردو که به منظور بالا بردن سطح فنی و انجام تمرینات تکنیکی و تاکتیکی، بدنسازی و تیم ورک پیش از شروع فصل تازه لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور برپا خواهد شد با نظر مهدی تارتار سرمربی سبزپوشان و با حضور کلیه کادر فنی و بازیکنان به مدت یک هفته به طول خواهد انجامید.

مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب آهن ادامه داد: در طول این اردو تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با دو تیم لیگ فزونی پیکان تهران و فولاد خوزستان ملاقات تدارکاتی برگزار خواهد کرد تا گاندوها محک جدی تری جهت آمادگی هرچه بیشتر برای حضور در لیگ برتر فوتبال بخورند

ملاقات مدیر عامل باشگاه و کنسول روسیه در اصفهان

وی با اشاره به ملاقات مسئولین باشگاه ذوب آهن با کنسول روسیه توضیح داد: پیش از ظهر امروز مجتبی فریدونی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان با حضور در کنسولگری فدراسیون روسیه در اصفهان با سرکنسول روسیه ملاقات و گفت وگو نمودند.

رمضانی افزود: در این ملاقات طرفین پیرامون تعاملات هر چه بهتر آینده بحث و گفت وگو نمودند شایان ذکر است که پیروز میرحیدری وکیل باشگاه ذوب آهن هم در این ملاقات در کنار مدیر عامل باشگاه ذوب آهن حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 شهریور 1400 بروزرسانی: 16 شهریور 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1786

به "ذوب آهن به ملاقات فولاد می رود ، اولین اردو در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذوب آهن به ملاقات فولاد می رود ، اولین اردو در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید