تور ارزان فرانسه: راهنمای پیدا کردن کار در فرانسه (بخش سوم)

به گزارش کولو، پیدا کردن کار در فرانسه

در دو بخش قبلی موارد و نکات مهمی برای آنهایی که در پی کار در فرانسه هستند گفته شد. اگر این مطالب را با دقت بخوانید خواهید دید پیدا کردن کار در فرانسه چندان سخت و غیر ممکن نیست اما احتیاج است تا شما اطلاعات کاملی برای پیدا کردن کار مناسب در این کشور داشته باشید. با خبرنگاران همراه باشید تا در ادامه به هدایت های بیشتر بپردازیم.

تور ارزان فرانسه: راهنمای پیدا کردن کار در فرانسه (بخش سوم)

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

مدارک و منابع

شما می توانید به وسیله پایگاه داده کمیسیون اروپا متوجه شوید که مهارت هایتان در کجای فرانسه ارزش دارد و شما به چه مهارت هایی برای بهتر بودن در آن احتیاج دارید.

شغل های مورد احتیاج

سایت های معتبری در فرانسه هستند که در آنها صفحه شغل های مورد احتیاج به چشم می خورد، می توانید آگهی هایی برای شغل ها در تمام سطوح با بخش های مختلف را پیدا کنید و رزومه تان را برای آنها ارسال کنید.

سایت های شغلی عمومی فرانسه

سایتAPEC یک آژانس استخدامی برای افراد ماهر و مشاغل مدیریتی هستند. این سایت منحصرا شغل هایی را پیشنهاد می نماید که افراد ماهر با قابلیت های بالا به آن احتیاج دارند. پس اگر فرد ماهری هستید این فرصت خوبی برای شماست.

آژانس های استخدام

می توایند به آژانس های شغلی زیادی سر بزنید. شرکتهای معتبر معمولا عضو این آژانس های استخدامی هستند. اگر در بازه زمانی خاصی در پی شغل هستید پیشنهاد می کنیم مرتبا فهرست های کاریابی اینترنتی را چک کنید و از ارسال رزومه تان هرگز خسته نشوید.

آموزش شغل در فرانسه

یافتن کار در سیستم آموزشی فرانسه باید طبق کیفیت های فرانسوی باشد، در واقع فرانسوی ها به کیفیت کار افراد به روش خودشان اهمیتی می دهند. داشتن تحصیلات دانشگاهی و بلد بودن زبان برای پیدا کردن کار از نظر آنها یک مزیت محسوب می گردد. اگر تا حدی به فرانسوی مسلط هستید اما به خوبی می توانید انگلیسی صحبت کنید و دارای نمره بالایی در آزمون های تافل و آیلتس هستید پیشنهاد می کنیم به آموزش زبان انگلیسی در این کشور نیز فکر کنید و توانایی خود را بسنجید.

سفارتخانه ها و سازمان های خارجی

فرصت های شغلی برای سفارتخانه و کنسولگری ها در فرانسه را آنالیز کنید. بسیاری از آنها در پی افرادی هستند که توانایی صحبت و نوشتن زبان فرانسوی را دارند.

روزنامه ها

روزنامه های کشوری و محلی، آگهی هایی برای درخواست شغل چاپ می نمایند که لینک های مربوط به شغل ها یا صفحات خودشان را نیز درج نموده اند. روزنامه های اصلی در فرانسه برای پیدا کردن کار شامل Le Monde, Libération وLe Point می باشند.FUSAC مجله پاریسی به زبان انگلیسی و دارای وب سایت می باشد که آگهی های شغلی فراوانی دارد و مطمئن باشید اگر آنها را مدام آنالیز کنید شانس پیدا کردن کار خوبی را خواهید داشت.

منبع: الی گشت
انتشار: 27 فروردین 1401 بروزرسانی: 27 فروردین 1401 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 2012

به "تور ارزان فرانسه: راهنمای پیدا کردن کار در فرانسه (بخش سوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: راهنمای پیدا کردن کار در فرانسه (بخش سوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید