معرفی فروشگاه هایی که بچه ها را شاد می نماید

به گزارش کولو، برترین اسباب بازی فروشی های دنیا

بعضی از اسباب بازی فروشی ها معمولی هستند و بعضی افسانه ای اند، امّا، نکته جالب این است که بعضی از آنها برای بچه ها و بزرگسالان جالب و دوست داشتنی هستند. مثلاً، دایناسورهای قوی و بازی های تعاملی را در نظر بگیرید و یا اسباب بازی های کلاسیک مانند لگو که بزرگسالان را به دوران کودکی آنها می برد.

معرفی فروشگاه هایی که بچه ها را شاد می نماید

خبرنگاران در این جا اسباب بازی فروشی هایی را معرفی می نماید که برای بچه ها و بزرگسالان دوست داشتنی است و بر لب های آنان لبخند می نشاند:

اسباب بازی فروشی کیدی لند (Kiddyland)، توکیو- ژاپن

این فروشگاه اسباب بازی برای بچه ها و بزرگسالان مجذوب نماینده است و مکانی مناسب برای پیدا کردن اسباب بازی های ژاپنی به شمار می رود. اسباب بازی هایی که در این فروشگاه عرضه می گردد را نمی توان در کشورهای دیگر پیدا کرد.

اسباب بازی هایی که در این فروشگاه به فروش می رسند ثابت نیستند و تغییر می نمایند، به این ترتیب، هر دفعه که برای خرید به این فروشگاه می روید، تجربه ای نو و منحصر به فرد دارید. این فروشگاه 5 طبقه دارد و از فضایی آرامش بخش و سرگرم نماینده برخوردار است. طراحی مارپیچی آن باعث شده است تا شرایط برای تست اسباب بازی های کوکی وجود داشته باشد و فضایی خودمانی در آن به وجود بیاید.

گشت و گذار در طبقات مختلف مانند هلو کیتی (Hello Kitty)، اسنوپی (Snoopy) ، استار وارز، (Star Wars) لگو (Lego) و پوک مون (Pokémon) مجذوب نمایندهیت های خاصی دارد. بچه ها در این اسباب بازی فروشی از خرید انواع اسباب بازی ها و مجسمه ها لذت می برند و بزرگسالان نیز می توانند سوغاتی های منحصر به فردی مانند جنگ ستارگان چاپ استیکس (Star Wars chopsticks) را خریداری نمایند.

برای جذب مشتری بیشتر، فروشندگان در زمانی که بیشترین بازدید از طبقه کیدی لند صورت می گیرد، به تزئیین راه پله ها و آسانسور با شخصیت های بچه هاه می پردازند. کودگان با قرار گرفتن در کنار این شخصیت های کارتونی و بچه هاه خود را در فضای کتاب های داستان و فیلم های کارتونی و نمایش های بچه هاه متصور می نمایند و این موضوع برایشان می تواند بیشتر از هر چیز دیگری لذت بخش و جالب باشد.

فروشگاه نینتندو ورلد (Nintendo World)، نیویورک، ایالات متحده

طراحی پیچ و تاب دار ساختمان اسباب بازی فروشی نینتندو ورلد آنرا به چیزی شبیه قارچ تبدیل نموده است و وقتی که به این فروشگاه مراجعه می کنید، چیزهایی که فراتر از سطح انتظارتان می باشد را در این مرکز تاریخی راکفلر درمنهتن می بینید. بازی های عالی در این فروشگاه در مساحتی بالغ بر 10 هزار فوت در دسترس بازدیدنمایندگان واقع شده است. این فروشگاه دو طبقه دارد و برای بچه ها و بزرگسالان جالب و مجذوب نماینده است. بعلاوه، در این اسباب بازی فروشی ایستگاه های مختلف بازی با سیستم های نو و قدیمی موجود هستند.

در این فروشگاه بیشتر از هر جای دیگری در دنیا فضا برای خاطره سازی و بازی وجود دارد. بزرگسالان نیز می توانند با به نظاره نشستن اسباب بازی و شخصیت های کارتونی که در سال های دور از آن خاطره های جالب و زیبایی داشتند، دوران کودکی خود را به طرز عجیب و غریبی برای خود زنده نمایند. البته، بازدید از موزه نینتندو را که به تازگی به روزرسانی و بازسازی شده است را نباید از دست داد. همیشه رویدادهای نوی در این فروشگاه اتفاق می افتد و نسخه های نو بازی ها و سیستم ها در دسترس بازدیدنمایندگان قرار می گیرد. اصلاً مهم نیست که در چه زمانی به این فروشگاه می روید، بلکه در تمامی ماه های سال این فروشگاه مجذوب نمایندهیت های خاصی برای مسافران دارد. قطعاً بعد از بازدید از این اسباب بازی فروشی تجربیات نو و جالبی را با خود به همراه خواهید داشت.

دیزنی استور ( (Disney Stor، لندن-انگلستان

اگر فهرستی از فروشگاه های اسباب بازی را تهیه کنید و نام دیزنی استو در میان آنها نباشد، قطعاً فهرست تان کامل نیست و نام یکی از بزرگ ترین فروشگاه های اسباب بازی اروپا در آن وجود ندارد. منظره این فروشگاه از بیرون که شامل یک قلعه شاهزاده خانم 8 پایه و ساعتی متحرک است، احساسات بازدیدنمایندگان را بر می انگیزد. شاهزاده خانم در پشت پنجره فروشگاه واقع شده است و عروسک تینکر بل (Tinkerbell) نیز بر روی دیوار به پرواز در آمده است. شخصیت های دونالد سنتریز و میکی نیز نگهبان این فروشگاه هستند و وظیفه حراست از آن را برعهده دارند.

داخل این فروشگاه محیطی پر از سحر و جادوهای واقعی است، به طوری که اسباب بازی ها، دستگاه های بازی، لباس ها و شخصیت های دیزنی در فضایی به مساحت 8 هزار و 200 فوت قرار گرفته اند. بعضی رویدادهای تعاملی به طور مداوم در طول سال در این فروشگاه برگزار می گردد که از آن جمله می توان به کلاس های انیمیشن، داستان سرایی، آزمون هایی که اهمیت چندانی ندارند و حتی بعضی نمایش های باشکوه اشاره نمود.

بزرگ سالان نیز در این فروشگاه از نقشه ای جالب که نشان دهنده ارتباطات دیزنی با لندن است، لذت ببرند. در این نقشه مکان هایی مانند بیگ بن (St. Pauls Cathedral) و کلیسای جامع سنت پل (Big Ben) که فیلم هایی مانند مری پاپینز (Mary Poppins)، پیتر پن (Peter Pan)، 101 سگ خالدار (101 (Dalmatians را نمایش می دهند، و بزرگسالان می توانند با در دست گرفتن این نقشه ها و یاری آن به این مکان های جالب و زیبای فرضی دست پیدا نمایند.

منبع: الی گشت
انتشار: 3 فروردین 1401 بروزرسانی: 3 فروردین 1401 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1997

به "معرفی فروشگاه هایی که بچه ها را شاد می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی فروشگاه هایی که بچه ها را شاد می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید