راهکارهای درمانی برای واریس صورت

به گزارش کولو، یک متخصص پوست، مو و زیبایی گفت: بیماری واریس صورت باعث ایجاد رگ های عنکبوتی شکل روی پوست صورت می گردد.

راهکارهای درمانی برای واریس صورت

محمد رضوانی متخصص پوست، مو و زیبایی در گفت وگو با خبرنگار درباره بیماری واریس صورت گفت: بیماری واریس صورت باعث ایجاد رگ های عنکبوتی شکل روی پوست صورت می گردد.

او اضافه نمود: بچه هایی که به بیماری واریس صورت مبتلا هستند با گذر عمر و رسیدن به سنین بزرگسالی از این بیماری فاصله می گیرند، اما افراد بزرگسال در هر زمانی که به متخصص مراجعه نمایند باید تحت درمان قرار بگیرند.

رضوانی با اشاره به روش های درمان بیماری واریس صورت در میان بزرگسالان، اظهار کرد: موثر ترین روش برای درمان واریس صورت در میان افراد بزرگسال استفاده از لیزر یا سوزاندن آن قسمت از پوست است.

آیا می دانید چه افرادی بیشتر به بیماری واریس مبتلا می شوند؟

این متخصص پوست، مو و زیبایی درباره اینکه چه کسانی زود تر به بیماری واریس صورت مبتلا می شوند، اظهار کرد: هر انسانی به راحتی می تواند به بیماری واریس صورت مبتلا گردد، اما این عارضه در افرادی که به استفاده از کرم های کورتون دار می پردازند شایع تر است.

رضوانی در خاتمه گفت: استفاده از کرم های کورتون دار در طولانی مدت می تواند عوارضی مانند: نازک شدن پوست، ایجاد مو های زائد یا ضایعات عروقی به دنبال دارد که در این صورت بیمار باید تحت نظر پزشکان متخصص روش های درمان یا برطرف عارضه واریس صورت را انجام دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 782

به "راهکارهای درمانی برای واریس صورت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهکارهای درمانی برای واریس صورت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید