ساخت فیلم زندگی نامه برلوسکونی متوقف شد

به گزارش کولو، پائولو سورنتینو گفت به دلیل پیچیدگی داستان، ساخت فیلم زندگی نامه سیلویو برلوسکونی ممکن نیست.

ساخت فیلم زندگی نامه برلوسکونی متوقف شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، پائولو سورنتینو کارگردان ایتالیایی که با فیلم زیبایی بزرگ در سال 2014 پیروز به کسب جایزه اسکار بهترن فیلم خارجی شد، چندی پیش از ساخت فیلمی بر اساس زندگی سیلویو برلوسکونی نخست وزیر سابق و جنجالی این کشور خبر داده بود اما در جدیدترین مصاحبه اش عنوان نموده به دلیل پیچیدگی های داستان همواره نمی توانید فیلمی که را که می خواهید بسازید.

این فیلم که قرار بود فیلمبرداری آن از اوایل سال 2017 میلادی شروع گردد لورو (به زبان ایتالیایی به معنای آنها) نام داشت و قرار بود با فیلمنامه ای از خود سورنتینو و به زبان ایتالیایی ساخته گردد.

این کارگردان ایتالیایی در سال 2013 با فیلم زیبایی بزرگ پیروز به کسب جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی اسکار شد و در سال 2015 نیز فیلم جوانی را ساخت که برنده جایزه بهترین فیلم و کارگردانی از جوایز فیلم اروپا شد.

سریال 10 قسمتی پاپ جوان با بازی جود لا که سال جاری دو قسمت اول آن در جشنواره فیلم ونیز رونمایی شد جدیدترین ساخته سورنتینو است و طبق اعلام این کارگردان وی پس از کناره گیری از ساخت فیلم لورو به سراغ ساخت فصل دوم این سریال خواهد رفت.

پیش از این در چند فیلم دیگر از جمله فیلم کیمن محصول سال 2008 میلادی به کارگردانی نانی مورتی دیگر فیلمساز معروف ایتالیایی به زندگی سیلویو برلوسکونی پرداخته شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 766

به "ساخت فیلم زندگی نامه برلوسکونی متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت فیلم زندگی نامه برلوسکونی متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید