سفر به اروپا ، برترین شهرهای اروپایی برای سفر کدامند؟

به گزارش کولو، پیدا کردن مقصد مناسب برای سفر همواره دغدغه افرادی است که وقت زیادی ندارند و می خواهند در مدت زمانی حداقلی برترین سفر ممکن را داشته باشند. طبیعی است در چنین شرایطی افراد باید در پی مقصدهای محبوب گردشگری باشند زیرا در این شهرها معمولا امکانات لازم فراهم است، جاذبه های گردشگری بسیار است و خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل نیز در آنها راحت است. به همین دلیل نه تنها سفری لذت بخش خواهند داشت بلکه با خیالی آسوده تر به این شهرها سفر خواهند کرد. شهرهای اروپایی اغلب یکی از برترین مقاصد برای گردشگری و جهانگردی هستند؛ شهرهایی که نه تنها آب و هوای خوبی دارند بلکه جاذبه های گردشگری بیشماری نیز دارند و معمولا می توان چند شهر را همزمان برای سفر انتخاب کرد. البته نباید فراموش کنیم که هزینه سفر به اروپا معمولا از سایر کشورها کمی بیشتر است.

سفر به اروپا ، برترین شهرهای اروپایی برای سفر کدامند؟

در ادامه به معرفی 5 شهر محبوب اروپایی برای گردشگران می پردازیم.

رم - ایتالیا

یکی از شناخته ترین مرکز های اروپایی برای سفر به اروپا شهر رم است؛ شهری با قدمت چندهزار ساله که مرکز امپراتوری بزرگ روم بوده و بناهای معروفش که اکنون روی کارت پستال ها و تابلوهای نقاشی دیده می گردد زبانزد است. مسلما رم آنقدر جای تماشای دارد که اگر بخواهید یک سفر یک هفته ای را به طور کامل به این شهر اختصاص دهید هم خسته نمی شوید.

در خصوص شهر رم بیشتر بخوانید

برای تماشا قیمت هتل های رم کلیک کنید

میلان - ایتالیا

بیشتر افرادی که به ایتالیا سفر می نمایند سراغ شهر رم می روند و از دیگر شهرهای زیبای این کشور غافل می شوند. میلان شهری است در شمال ایتالیا که نه تنها بناهای تاریخی زیادی در خود جای داده بلکه اکنون ترکیبی از ساختمان های مدرن در کنار ساختمان های قدیمی در آن به خوبی نمایان است. در میلان رستوران های بسیار زیبا با طعم غذای اصیل ایتالیایی و مراکز خرید بیشمار با برندهای مشهور دنیا گردشگران را به سمت خود می کشانند.

در خصوص شهر میلان بیشتر بخوانید

برای تماشا قیمت هتل های میلان کلیک کنید

پاریس - فرانسه

شهر پاریس در قلب فرانسه با خیابان های معروف، موزه هایش و از همه مهمتر برج ایفل شناخته می گردد و جایگاهی ویژه در میان هنردوستان دارد. معمولا پاریس یکی از اولین مقاصد گردشگری در اروپاست و در کنار تورهای سفر به اروپا، شرایط و امکانات در این شهر به گونه ای است که گردشگران به تنهایی نیز می توانند به آنجا سفر نمایند.

در خصوص شهر پاریس بیشتر بخوانید

برای تماشا قیمت هتل های پاریس کلیک کنید

سفر به مسکو

سفر به روسیه به خصوص به شروع جام دنیای 2018 لذتی دوچندان دارد، به خصوص اگر به شهر بزرگی همانند مسکو سفر کنید که میزبان فینال جام دنیای نیز هست. مسکو جاذبه های گردشگری فراوانی دارد و اغلب برای گردشگران ایرانی مقصدی ایده آل است؛ هم بناهای تاریخی فراوانی در خود جای داده و هم سفر به آن راحت است.

در خصوص شهر مسکو بیشتر بخوانید

برای تماشا قیمت هتل های مسکو کلیک کند.

پراگ - چک

زیبایی شهر رویایی پراگ در کشور چک با داشتن پل ها و کلیساهای بسیار زبانزد است؛ شهری که از جنگ دنیای دوم جان سالم به در برده است. رود ولتاوا از میان شهر پراگ می گذرد و همین موضوع نیز باعث ایجاد طبیعت زیبایی در این شهر شده، شهری که اکنون یکی از شهرهای پرطرفدار اروپایی برای گردشگران است.

در خصوص شهر پراگ بیشتر بخوانید

برای تماشا قیمت هتل های پراگ کلیک کنید

منبع: فلای تودی
انتشار: 17 آذر 1401 بروزرسانی: 17 آذر 1401 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 2171

به "سفر به اروپا ، برترین شهرهای اروپایی برای سفر کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به اروپا ، برترین شهرهای اروپایی برای سفر کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید