تور آفریقای جنوبی ارزان: معرفی هتل 5 ستاره هیلتون سندتون در ژوهانسبورگ

به گزارش کولو، هتل هیلتون سندتون ژوهانسبورگ Hilton Sandton

این هتل 5 ستاره رو به چشم انداز باغ بسیار زیبایی قرار گرفته است و 14 کیلومتر از مرکز ژوهانسبورگ و 32 کیلومتر از فرودگاه بین المللی الیور تامبو فاصله دارد. هتل هیلتون سندتون ژوهانسبورگ Hilton Sandton در قلب ناحیه مرکزی تجاری سندتون و در 900 متری مرکز کنوانسیون سندتون قرار گرفته است. در متن زیر خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله این اقامتگاه زیبا را تا دیدنی های ژوهانسبورگ در آفریقای جنوبی آنالیز می کنیم. پس با ما در خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل هیلتون سندتون ژوهانسبورگ را با هم مروری کنیم.

تور آفریقای جنوبی ارزان: معرفی هتل 5 ستاره هیلتون سندتون در ژوهانسبورگ

با تور آفریقای جنوبی ارزان یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

  • خدمات رفاهی هتل هیلتون سندتون ژوهانسبورگ

پارکینگ دارای نگهبان در این هتل وجود دارد. می توانید از هتل ماشین کرایه کنید و به تماشا جاذبه های اطرافتان بروید. خدمات حمل و نقل و تاکسی و یا ترانسفر فرودگاهی برای راحتی بیشتر شما مهمانان در اختیارتان قرار می گیرد. در این اقامتگاه، حمل و نقل رایگان به میدان نلسون ماندلا و ایستگاه قطار سندتون برایتان فراهم است.

خدمات پذیرش هتل شامل، میز پذیرش و نگهبانی به صورت شبانه روزی، ورود و خروج سریع، کمد قفل دار، انبار جمدان، تبدیل ارز و میز راهنمای گردشگری می باشد. باربر هتل چمدان شما را تا اتاق حمل می نماید. ورود به هتل هیلتون سندتون ژوهانسبورگ، از ساعت 3 بعد از ظهر تا نیمه شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 11 ظهر اتاق خود را تحویل دهید.

فضایی مختص افراد سیگاری و فضایی مجزا برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است. تهویه مطبوع، مغازه های خرید سوغاتی، امکاناتی برای افراد کم توان و ناتوان مانند ویلچر به همراه خدمات نگهداری از بچه ها از دیگر امکانات هتل هیلتون سندتون ژوهانسبورگ می باشد.

خدمات خشکشویی، اتوشویی، اتوکشی و پرس شلوار با هزینه جداگانه برایتان فراهم می گردد. نظافت روزانه اتاق ها روزانه انجام می گیرد.

اینترنت وای فای رایگان در فضای عمومی هتل و در تمام اتاق ها شما را به شبکه جهانی متصل می نماید. برای کسانی که برای تجارت به شهر طلایی سفر می نمایند، این هتل، امکانات جلسات اداری و دیدار، مرکز تجاری به همراه فکس و فتوکپی را با ظرفیت 1000 نفر، مهیا می نماید، منتها باید هزینه آن جداگانه پرداخت گردد.

کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، چینی، فرانسوی، هلندی، زولویی، خوزایی و آفریقایی صحبت می نمایند.

  • امکانات تفریحی هتل هیلتون سندتون ژوهانسبورگ

این اقامتگاه بزرگ، دارای یک مرکز تناسب اندام، استخر شنایی در فضای باز و باغ های وسیع است. زمین تنیس برای کسانی که به این ورزش علاقه دارند، آماده است و بعلاوه مرکز آبگرم و سونا خستگی را از تنتان بیرون می آورد. بعد از ظهر ها در تراس آفتابگیر هتل بنشینید و از تماشا چشم انداز روبرویتان لذت ببرید.

صبحانه هر روز در رستوران تریدویندز Tradewinds ارائه می گردد. این رستوران منوی رژیمی هم دارد و میوه در آن رایگان است. بعلاوه می توانید در رستوران های لوتوس تپانیاکی Lotus Teppanyaki و سوشی Sushi غذا بخورید یا از نوشیدنی در کافی شاپ فیسزFaces لذت ببرید. ضمناً، خدمات شبانه روزی اتاق نیز در دسترستان است.

تفریحاتی چون اسب سواری و بازی گلف با پرداخت هزینه ای مجزا در اختیارتان قرار می گیرد.

  • امکانات اتاق های هتل

اتاق های هتل همه به سبک معاصر طراحی شده و دارای چشم انداز ای رو به باغ و یا شهر می باشند و روزنامه تاریخ همان روز، در آنها گذاشته می گردد. امکاناتی همانند دستگاه چای ساز و قهوه ساز، صندوق امانات، امکانات اتوکشی، فیلم های به روز سینما و فضاهایی مختص افراد غیر سیگاری فراهم است. حمام اتاق ها دارای دوش و حمام مجزا، سشوار، و حوله لباسی می باشد.

برای نوزادان ، بسته به اتاقی که انتخاب می کنید هزینه اقامت رایگان است، منتها اگر گهواره بخواهید باید هزینه جداگانه پرداخت کنید و برای کودک 1 تا 18 سال، اگر تخت اضافه درخواست نگردد رایگان است. اتاق تلویزیون، اتاق وی آی پی و اتاق های خانوادگی از جمله اتاق های مخصوص می باشند.

برای رزرو اتاق در هتل هیلتون سندتون ژوهانسبورگ، سری به قسمت رزرو هتل ژوهانسبورگ در سایت خبرنگاران بزنید.

  • انواع اتاق های هتل هیلتون سندتون ژوهانسبورگ

  • اتاق دوقلوی هیلتون دولوکس: با مساحت 32 مترمربع است که نمایی رو به شهر و یک تخت دو نفره و دو تخت یک نفره دارد.
  • سوئیت تراس: با مساحت 75 مترمربع است که نمایی رو به شهر و یک تخت دو نفره و یک تخت دو نفره کینگ دارد.
  • اتاق دوقلوی هیلتون اکسکیوتیو: با مساحت 32 مترمربع است که نمایی رو به شهر و دو تخت یک نفره دارد.
  • اتاق کینگ هیلتون اکسکیوتیو: با مساحت 32 مترمربع است که نمایی رو به شهر و یک تخت دو نفره و یک تخت دو نفره کینگ دارد.
  • سوئیت کینگ دولوکس: با مساحت 64 مترمربع است که نمایی رو به شهر و یک تخت دو نفره و یک تخت دو نفره کینگ دارد.
  • سوئیت کینگ: با مساحت 64 مترمربع است که نمایی رو به شهر و یک تخت دو نفره و یک تخت دو نفره کینگ دارد.
  • اتاق مهمان کینگ هیلتون: با مساحت 32 مترمربع است که نمایی رو به شهر و یک تخت دو نفره کینگ دارد.
  • اتاق مهمان دوقلوی هیلتون: با مساحت 32 مترمربع است که نمایی رو به شهر و دو تخت یک نفره دارد.
  • اتاق دولوکس کینگ هیلتون: با مساحت 32 مترمربع است که نمایی رو به شهر و یک تخت دو نفره به همراه یک تخت دو نفره کینگ دارد.
  • سوئیت رویال: با مساحت 32 مترمربع است که دو تخت یک نفره دارد. این اتاق برای افراد غیر سیگاری می باشد.
  • فاصله تا جاذبه های معروف شهر ژوهانسبورگ

رستوران هایی چون رستوران بوخارا Bukhara، وانگ تای Wang Thai و کافه جی بی اس کورنر JBs Corner، تنها با 10 دقیقه پیاده روی از این هتل قابل دسترسی هستند. به راحتی می توانید به مراکز خریدی چون سندتون سیتی Sandton City، بازار فورویز فارمرز Fourways Farmers Market و نیبرگودز Neighbourgoods Market بروید و از محصولات این بازارها بخرید.

  • فاصله تا گایوترین: 730 متر است که با 11 دقیقه پیاده روی از هتل به این ایستگاه قطار می رسید.
  • فاصله تا ایستگاه قطار رزبانک: 5.2 کیلومتر است که با اتوبوس شمال- جنوب و کمی پیاده روی در زمان 15 دقیقه به این ایستگاه می رسید. باتاکسی طی این جهت 10 دقیقه طول می کشد.
  • فاصله تا مرکز خرید کینگ پاور کامپلش: در محل خود هتل قرار گرفته است.
  • فاصله تا کافه هارد راک: 900 متر است که با 15 دقیقه پیاده روی از هتل به این کافه می رسید. با اتوبوس خط S3 هم در عرض 7 دقیقه به این فروشگاه خواهید رسید.
  • فاصله تا میدان نلسون ماندلا: 800 متر است که با 12 دقیقه پیاده روی از هتل به آن می رسید. با اتوبوس خط S5 هم در عرض 16 دقیقه به این فروشگاه خواهید رسید. با تاکسی 5 دقیقه ای به این مرکز خرید می رسید.
  • فاصله تا مرکز خرید بنمور گاردنز: 1 کیلومتر است که با 16 دقیقه پیاده روی از هتل به آن می رسید. با اتوبوس خط S5 هم در عرض 16 دقیقه به این فروشگاه خواهید رسید. با تاکسی 5 دقیقه ای به این مرکز خرید می رسید.
  • فاصله تا پارک شیر: 27.1 کیلومتر است که با 35 دقیقه رانندگی به این پارک می رسید.
  • فاصله تا باغ های بوتانیکال ژوهانسبورگ: 14.2 کیلومتر است که با 20 دقیقه رانندگی به این پارک می رسید.
  • فاصله تا موزه آپارتاید: 20.8 کیلومتر است که با 25 دقیقه رانندگی به این پارک می رسید.
  • فاصله تا فروشگاه سندتون سیتی: 1.1 کیلومتر است که با 16 دقیقه پیاده روی از هتل به آن می رسید. با اتوبوس خط S3 هم در عرض 9 دقیقه به این فروشگاه خواهید رسید. با تاکسی 4 دقیقه ای به این مکان می رسید.
  • فاصله تا ورزشگاه ژوهانسبورگ: 10.2 کیلومتر است که با 16 دقیقه رانندگی از هتل به آن می رسید. با اتوبوس خط شمال- جنوب و کمی پیاده روی حدود 48 دقیقه ای به ورزشگاه خواهید رسید.
  • فاصله تا باشگاه گلف مودرفونتین: 10.4 کیلومتر است که اگر با ماشین بروید 20 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا باغ وحش ژوهانسبورگ: 11.6 کیلومتر است که با تاکسی 12 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا گلد ریف سیتی: 15.8 کیلومتر است که اگر با ماشین بروید، 20 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا فرودگاه لنسریا: 22.5 کیلومتر است که با تاکسی تا هتل، 40 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا فرودگاه بین المللی الیور تامبو: 17.5 کیلومتر است که با تاکسی تا هتل، 30 دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس شرق- غرب یا الیور تامبو، حدود 35 دقیقه در راه خواهید بود.
  • موقعیت هتل هیلتون سندتون ژوهانسبورگ

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

آفریقای جنوبی، سندتون، سنداون، خیابان 138 ریوونیا

138 Rivonia Rd, Sandown, Sandton, 2196, South Africa

منبع: www.booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 30 فروردین 1401 بروزرسانی: 30 فروردین 1401 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 2015

به "تور آفریقای جنوبی ارزان: معرفی هتل 5 ستاره هیلتون سندتون در ژوهانسبورگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آفریقای جنوبی ارزان: معرفی هتل 5 ستاره هیلتون سندتون در ژوهانسبورگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید