شرکت HTC در سال 2020 از اولین گوشی 5G خود رونمایی می نماید

به گزارش کولو، اگرچه شرکت HTC عمده انرژی و منابع خود را به توسعه هدست های واقعیت مجازی اختصاص داده، اما هنوز هم حوزه گوشی های هوشمند را کنار نگذاشته است. مدیرعامل این شرکت طی مصاحبه ای گفته که که اولین گوشی 5G کمپانی HTC در سال 2020 روانه بازار خواهد شد. او در خصوص مشخصات سخت افزاری این گوشی به جزییاتی اشاره ننموده ولی احتمالا باید انتظار عرضه مدل رده بالایی را داشته باشیم. البته از آنجایی که کوالکام و مدیاتک تراشه های میان رده دارای قابلیت 5G را معرفی نموده اند، شرکت HTC می تواند بدون ارائه یک مدل پرچم دار، قابلیت موردنظر را برای گوشی مذکور به ارمغان بیاورد.

شرکت HTC در سال 2020 از اولین گوشی 5G خود رونمایی می نماید

مدیرعامل HTC اعلام نموده که آن ها برنامه های زیادی برای فناوری 5G دارند و ارائه گوشی های 5G هم بخشی از این برنامه محسوب می گردد. فناوری 5G مزایای زیادی ارائه کند که از بین آن ها می توانیم به پهنای باند بیشتر و تاخیر کمتر اشاره کنیم که برای اپلیکیشن های واقعیت افزوده بسیار مفید هستند زیرا حتی تاخیر اندک هم می تواند به تجربه کاربری بسیار بد و حتی تهوع آور ختم گردد.

این که آیا شرکت HTC در این زمینه پیروز خواهد بود یا نه خود بحث دیگری است. این شرکت روزبه روز از دوران اوج خود فاصله بیشتری می گیرد و بعد از عرضه U12+ در سال 2018 دیگر گوشی رده بالایی معرفی ننموده است. این شرکت حالا در زمینه گوشی های هوشمند صرفا گجت های عجیبی مانند Exodus 1s مبتنی بر بلاک چین را عرضه می نماید و به غیر از آن شاهد بعضی گوشی های پایین رده هم هستیم. با این حال، چنین خبری نشان می دهد که HTC قصد ندارد بازار گوشی ها را رها کند، هرچند که دیگر این محصولات درآمد چندانی برای این شرکت به ارمغان نمی آورند.

منبع: Engadget

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 830

به "شرکت HTC در سال 2020 از اولین گوشی 5G خود رونمایی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت HTC در سال 2020 از اولین گوشی 5G خود رونمایی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید