فعالیت مراکز اهدای خون سراسر کشور در تعطیلات آخر ماه صفر

به گزارش کولو، سخنگوی سازمان انتقال خون گفت: مراکز اهدای خون سراسر کشور در تعطیلات ایام آخر ماه صفر فعال خواهند بود و امیدواریم مردم هم بیماران نیازمند به خون را فراموش نکنند.

فعالیت مراکز اهدای خون سراسر کشور در تعطیلات آخر ماه صفر

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سخنگوی سازمان انتقال خون گفت: مراکز اهدای خون سراسر کشور در تعطیلات ایام آخر ماه صفر فعال خواهند بود و امیدواریم مردم هم بیماران احتیاجمند به خون را فراموش نکنند.

بشیر حاجی بیگی با اشاره به مطلب فوق گفت: در روزهای پیش رو و به دلیل تعطیلات ایام آخر ماه صفر، انتظار داریم مردم مهربان و نوعدوست ایران به فکر بیماران باشند و برای نجات جان بیماران در مراکز اهدای خون حاضر شوند.

سخنگوی سازمان انتقال خون ادامه داد: در حال حاضر استان های سیستان و بلوچستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، زنجان و تهران در شرایطی هستند که برای تأمین ذخایر خون، احتیاج به مشارکت و اهدای خون بیشتر مردم دارند و در استان های دیگر هم برای حفظ و تأمین ذخایر خون، به حضور مردم احتیاج است.

حاجی بیگی با اشاره به فروکش کردن موج پنجم شیوع کرونا و بعلاوه افزایش جراحی ها و مقدار مصرف خون و فرآورده های آن، حضور مستمر مردم و جوانان را در جمع داوطلبان اهدای خون ضروری دانست و خاطر نشان کرد: امیدواریم در تعطیلات این هفته، مردم برای اهدای خون حضور و مشارکت بیشتری داشته باشند تا به امید خدا جوابگوی احتیاجهای مراکز درمانی سراسر کشور به خون و فرآورده های آن باشیم.

بنابراین گزارش زمان فعالیت مراکز اهدای خون سراسر کشور در تعطیلات ایام آخر ماه صفر، روی وبگاه سازمان انتقال خون به نشانی WWW.IBTO.IR برای دسترسی داوطلبان اهدای خون بارگزاری شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 مهر 1400 بروزرسانی: 25 مهر 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1828

به "فعالیت مراکز اهدای خون سراسر کشور در تعطیلات آخر ماه صفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت مراکز اهدای خون سراسر کشور در تعطیلات آخر ماه صفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید