فنگ هوانگ؛ شهری زیبا از دل تاریخ چین، تصاویر

به گزارش کولو، در سراسر دنیا، نقاط اسرارآمیز فراوانی را می توانیم پیدا کنیم. شرق آسیا یکی از همین سرزمین ها است. شرق آسیا از آن مناطق زیبا و دل ربا است که زیبایی ها و جذابیت های آن، هر فردی را شیفته خود می نماید. تاریخی که در پس قاره کهن و به خصوص مشرق این سرزمین پنهان شده، باقدمت تر از چیزی است که فکرش را بکنید!

فنگ هوانگ؛ شهری زیبا از دل تاریخ چین، تصاویر

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

قسمت عظیمی از سنگینی تاریخ شرق آسیا را کشور چین به دوش می کشد. چین یکی از آن سرزمین های باستانی است که نظام ها و فرهنگ های پرتعدادش، روی شکل گیری و پایداری سرزمین هایی مثل کره و ژاپن موثر بوده است.

چین، کشوری بسیار عظیم و زیبا است. علاوه بر قدرت بالای مالی این ممکلت، چین در زمینه جهانگرد نیز یک سرزمین غنی و پیشرفته محسوب می شود. گستره بالای فرهنگ ها، مذهب ها، پوشش های طبیعی، آب وهوا و مواردی از این دست، از جمله مواردی هستند که به پیشرفت این منطقه، یاری شایانی نموده اند.

در جدیدترین قسمت از تورهای مجازی، سراغ شهر تاریخی فنگ هوانگ می رویم. شهری که از جمله سرزمین های تاریخی چین به حساب می آید. همراه ما باشید.

تاریخ دقیق شکل گیری و نام گذاری این منطقه تعیین نیست. طبق اسناد تاریخی، باور عمومی بر این است که شکل گیری تمدن انسانی در این منطقه به قرن هفتم میلادی برمی شود. شهر فنگ هوانگ (Fenghuang) یکی از مهم ترین نقاط استراتژی خط دفاعی و 190 کیلومتری چین بوده است.

شهر فنگ هوانگ یکی از شهرهای ثبت شده به عنوان میراث جهانی یونسکو و یکی از جاهای دیدنی چین است. همین موضوع، اهمیت تاریخی و جهانگردی بالای این شهر را نمایش می دهد. فنگ هوانگ شهری بسیار زیبا و اتمسفریک است. قدم گذاشتن در این شهر، شما را به دل تاریخ می برد؛ یعنی به سال هایی نزدیک به قرن 18 میلادی. سنت های مردم، فرهنگ شهروندان فنگ هوانگ، معماری ساختمان ها، معماری شهری و بیشتر، همه از تاریخ غنی این منطقه تاثیر گرفته اند و آن را یادآوری می نمایند.

فنگ هوانگ از آن شهرهای باقدمت چینی است که گذشت تاریخ، تاثیرات مثبت و منفی فراوانی را روی آن گذاشته است. اتفاقاتی تاریخی که طی 200 سال گذشته برای شهر و بناهای تاریخی اش افتاده اند، از جمله آسیب های گذر زمان روی این منطقه است. البته که پس از نابودی بعضی از بناهای تاریخی مهم فنگ هوانگ مثل پل رنگین کمان (Rainbow Bridge) دوباره این بناها بازسازی شدند.

از طریق بخشی که در بالا قرار داده شده است، می توانید به صورت مجازی از فنگ هوانگ بازدید کنید.

منبع: گردشبان
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1646

به "فنگ هوانگ؛ شهری زیبا از دل تاریخ چین، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فنگ هوانگ؛ شهری زیبا از دل تاریخ چین، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید