ماجراجویی های هیجان انگیز و تکان دهنده در جزیره ونکوور

به گزارش کولو، در جزیره ونکوور با وجود نهنگ ها و خرس ها، تفریحات هیجان انگیز و طوفان های رعدآسا هیچ وقت کمبود آدرنالین نخواهید داشت.

ماجراجویی های هیجان انگیز و تکان دهنده در جزیره ونکوور

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

اهمیتی ندارد که سن تان چقدر است یا شیفته چه چیزهایی هستید، همواره تکه ای از آدمی در جستجوی ماجرا است. جزیره ونکوور با دورنماهای فراوان و حیرت انگیزش یکی از بهترین جاهایی است که می توانید با تجربه واقعی ماجراجویی روبرو شوید.

این جزیره، که در خارج ساحل بریتیش کلمبیا قرار گرفته، هم اندازه اسکاتلند است و آکنده از مناظر متنوع است. تنوعی بالایی از چشم اندازها مانند صحنه هایی مسحور نماینده از جنگل بارانی کهن، کوه های برافراشته در دوردست، سواحل بادزده و وحشی در انتظار کشف شدن هستند.

اما در میان این تصاویر پس زمینه، تجربه هایی بی بدیل حتی دلیرترین ماجراجوها را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

در این مطلب فهرستی از سه ماجراجویی هیجان انگیز برتر در فضای طبیعی فوق العاده جزیره ونکوور را معرفی می کنیم.

گشت های تماشای خرس و نهنگ

1- تجربه پیش رو

در بریتانیا تعداد فراوانی از تورهای تماشای نهنگ وجود ندارد، بنابراین برای رقم زدن این تجربه باید به دورترها بروید. در یکی از مقاله های Telegraph از جزیره ونکوور به عنوان بهترین مقصد تماشای نهنگ در دنیا نام برده شده بود.

کانال Johnstone Strait را در دنیا با گاو ماهی و نهنگ کوهان دارش می شناسند. برای تماشای آن ها تعدادی سفر قایقی وجود دارد اما بهترین راه برای کسب تجربه ای صمیمی در ملاقات با غول ها تنها با کایاک میسر می گردد.

در مدت زمانی که بر آب های جزیره می رانید احتمال دیدن چیزهای دیگری به غیر از نهنگ هم وجود دارد. ونکوور سکونت گاه خرس های سیاه و گریزلی است بنابراین در تورهای تماشای این جانور نیز ثبت نام کنید.

اگر برای تان کافی نیست ناحیه Tofino تورهای حیات وحشی دارد که شما را به چشمه های آب گرم Cove خواهد برد، جایی که می توانید در زیر آبشار به آب تنی مشغول شوید.

2- اقامت

ابتدا با پروازی به ونکوور می رسید و سپس با هواپیمای شناور یا کشتی به جزیره ونکوور نقل مکان می کنید. باید جاهای مورد بازدیدتان را برگزینید؛ ویکتوریا پایتخت است و تورهای تماشای نهنگ را پیشنهاد می نماید، کمپبل ریور و پورت هاردی برای دیدن گریزلی مناسب هستند.

اگر به این جا سفر کنید با محیط زیستی حیرت آور روبرو می شوید، سرزمینی که سکونت گاه عقاب، نهنگ و خرس است. اقامت در جزیره حسی صمیمی در ارتباط با طبیعت در رو ح تان می آفریند و شما را از آشوب زندگی روزمره به دور می نماید.

وجود لژهای چوبی در وسط محیطی زیبا تجربه ای اصیل از حیات وحش را میسر می سازند.

در صورتی که در پایتخت اقامت کردید هتل و سوییت های Chateau Victoria سوییت ها، استخر سرپوشیده و آب گرم لوکسی دارد و تنها چندین قدم با اسکله و مراکز تجاری فاصله دارد.

3- غذا

البته که تعداد رستوران های جذاب و باکیفیت در این محل کم نیست، بنابراین مسئله ای در انتخاب نخواهید داشت. Shelter انتخاب فوق العاده ای است: آن ها ادعا می نمایند که نقطه ای کانونی برای محلی ها و گردشگران سرتاسر دنیا در توفینو هستند.

مواد خام آن ها طبیعی و برگرفته از منابع بومی است.

ماجراجویی در فضای باز نانایمو

1- ماجرای پیش رو

آیا نظرتان در خصوص سفری با کابل بدون کابین نفس گیر بر فراز رودی زیبا و مسیری جنگلی مثبت است؟ درباره پرش از ارتفاع 45 متری چطور؟

البته مهارهای امنیتی و تیمی فوق العاده شما را به خوبی پشتیبانی می نمایند. این فعالیت های هیجان انگیز به شدت اعصاب تان را تحریک خواهد نمود، اما اگر به ندای بزدلانه فراموشش کن درون تان فائق آیید خاطره ای بی نظیر شکل خواهد گرفت.

حس ماجراجویی تان را در حین حرکت بر فراز رود درخشان نانایمو، گذر از لبه صخره ها و نوک درختان ارضا کنید. دورنمای نشاط آور رودخانه را از زوایای مختلف دیدن تجربه ای منحصر به فرد است.

در دل جنگل خطوط کابلی، بازی های هوایی، تاب های غول آسا و بانجی جامپ ها مسافران را سرگرم می نمایند. بانجی جامپ ها مستقیما بر روی رودخانه قرار گرفته اند که باعث می گردد قبل از شیرجه آرامش محیط را تنفس کنید.

بر حسب توانایی افراد مختلف فعالیت هایی تعبیه شده و هیچ چیز شما را متوقف نخواهد نمود.

2- اقامت

نانایمو شهری است که در ساحل شمال شرقی جزیره ونکوور واقع شده است؛ شهر به شمار زیاد هتل هایش مباهات می نماید بنابراین انتخاب های زیادی پیش رو دارید.

اما اگر در Parksville در شمال نانایمو اقامت کنید، چشم اندازی خوش منظره از شهری که سکونت گاه محلی های مهربان و سواحل بی ایراد است مشاهده خواهید کرد.

هتل Beach Club Resort Hotel ادعا می نماید که مجلل ترین اتاق ها را در پارکس ویل دارد. اتاق ها با بالکون های شخصی، دکور داخلی ساده و درونمای های دیدنی از سواحل و کوه ها همراه است.

3- غذا

در میان رستوران های مختلف رستوران Pacific Prime گزینه ای فوق العاده است. رستوران، ایوانی در خارج ساحل دارد که تجربه ی غذایی بی نظیری را فراهم می نماید.

سرآشپز رستوران که تحت تاثیر روش آشپزی ساحل غربی بوده در طبخ غذاهای تازه و هیجان انگیز تبحر ویژه ای دارد.

آن ها با برنامه آکواریوم ونکوور Ocean Wise و منابع محلی همکاری می نمایند تا جای هیچ شکی در کیفیت غذا باقی نماند.

تماشای طوفان، توفینو

1- تجربه پیش رو

در تابستان توفینو کعبه آمال موج سواران است. این محل که در لبه پارک ملی Pacific Rim قرار گرفته موج هایی خروشان و ساحلی طلایی دارد. اما اوج هیجان در فصل زمستان نهفته است.

طی ماه های زمستان، سواحل آن جلوه گاه طوفان های خشمناک شمال غرب اقیانوس آرام هستند. سفر به ساحل شرقی جزیره ونکوور شما را در دل این رویداد شگرف قرار می دهد.

لژهایی خوش منظره که از لحاظ کارکرد به سالن سینما شباهت دارند شما را در فضای دنج و گرم خود اسکان می دهند و این در حالی است که می توانید از آن جا نمایش بزرگ طبیعت را نظاره کنید.

اما به افراد ریسک پذیرتر توصیه می گردد برای حس کردن اثر حقیقی طوفان در امتداد ساحل پرسه ای بزنند. هیچ هیجانی قابل مقایسه با برآمدگی عظیم اقیانوس، وز وز کردن بادها در میان درختان سدار و صاعقه نیست.

این تجربه به راستی بسیار ماندگار است و خاطرات و داستان هایی را رقم می زند که تا آخر عمر به یاد خواهند ماند.

طوفان ها در میان ماه های نوامبر و فوریه بسیار قدرتمند هستند. البته باید گفت که به خاطر آب و هوای غریب ساحل غربی کانادا وقوع طوفان در میان ماه های مارس و اکتبر هم غیر محتمل نیست.

همان طور که آشکار است لباس مناسب برای گرم و خشک ماندن لازم است. آیا می توانید تصور کنید که یک وان گرم پس از این تجربه چه مزه ای دارد؟ دیگر بهتر از این نمی گردد.

2- اقامت

سایت The Wickaninnish Inn بهترین گزینه اقامت برای تماشای طوفان است. در سالیان آخر بعضی هتل ها برای برآوردن این احتیاج ساخته شده اند اما گاهی اوقات بهترین انتخاب، انتخابی اصیل و قدیمی است.

در سال 2011 کمیسیون گردشگری کانادایی تماشای طوفان در ویکانینیش این را تجربه ای با امضای کانادا بیان کرد.

3- غذا

رستوران The Pointe که در سایت ویکانینیش واقع شده است مکانی ایده آل برای لذت بردن از یک وعده غذایی لذیذ است.

رستوران چشم انداز 240 درجه ای از اقیانوس آرام دارد بنابراین مطمئن باشید حتی لحظه ای از طوفان را از دست نخواهید داد.

منبع: کجارو / aluxurytravelblog.com
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 802

به "ماجراجویی های هیجان انگیز و تکان دهنده در جزیره ونکوور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجراجویی های هیجان انگیز و تکان دهنده در جزیره ونکوور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید