محورهای سقز - بوکان و اردبیل - مغان؛ رکورددار تخلف در شمال غرب

به گزارش کولو، محور سقز - بوکان در آذربایجان غربی و محور اردبیل - مشگین شهر - مغان در استان اردبیل شاهد بیشترین تخلفات رانندگی در تعطیلات عید فطر در این 2 استان بودند.

محورهای سقز - بوکان و اردبیل - مغان؛ رکورددار تخلف در شمال غرب

به گزارش خبرنگاران، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در تعطیلات عید فطر 2 میلیون وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی استان تردد کردند.

ارسلان شکری با بیان اینکه بیشترین تردد ثبت شده در جاده های استان مربوط به خودروهای سواری و وانت بود، اضافه نمود: یک میلیون و 900 تردد ثبت شده از مجموع ترددها مربوط به این 2 نوع وسیله نقلیه بود. بیشترین تردد وسایل نقلیه نیز در محور مهاباد - ارومیه یا همان رشکان - ارومیه بود و محور پلدشت - مرگنلر نیز کمترین میزان تردد را داشتند.

وی با اشاره به اینکه اتوبوس از بین وسایل نقلیه کمترین تردد را در جاده های استان داشت و این نشان می دهد در تعطیلات مذکور بیشتر سفرها به صورت خانوادگی و با خودروی شخصی انجام شده بود، بیان نمود: بیشترین تردد اتوبوس ها در محور ارومیه - سلماس و کمترین تردد نیز در محور ارومیه - اشنویه بود. شکری با بیان اینکه محور سقز - بوکان در آذربایجان غربی شاهد بیشترین تخلفات رانندگی در تعطیلات عید فطر بود، تاکید نمود: عمده این تخلفات عدم رعایت فاصله ایمن بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل هم گفت: بیشترین تخلف سرعت غیرمجاز رانندگان در تعطیلات اخیر مربوط به محور اردبیل - مشگین شهر - پارس آباد بود. علی رحمتی اضافه نمود: بیشترین تخلفات در 3 محور مشگین شهر - اردبیل با 7082 تخلف، سه راهی فاراب - هیر با 6437 تخلف و بران - سه راهی سربند با 6284 صورت گرفت. سرعین - نیر، گرمی - سه راهی بیله سوار، سه راهی سرچم - خلخال، گرمی - اردبیل، اردبیل - کوثر و اردبیل - آستارا جاده های با بیشترین تخلفات سرعت غیرمجاز بودند. در تعطیلات اخیر چندین فقره حادثه رانندگی در جاده های شمالی استان به وقوع پیوست که بر اثر آن 10 نفر جان باختند و چندین نفر زخمی شدند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 222

به "محورهای سقز - بوکان و اردبیل - مغان؛ رکورددار تخلف در شمال غرب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محورهای سقز - بوکان و اردبیل - مغان؛ رکورددار تخلف در شمال غرب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید