معتبرترین بلیط هواپیما را از کجا تهیه کنیم؟

به گزارش کولو، یکی از دغدغه های اصلی بیشتر ما در سفرهای هوایی، تهیه معتبرترین بلیط هواپیما است. به خصوص زمانی که در پی بلیط مقرون به صرفه قیمت هواپیما باشیم این مسئله اهمیت بیشتری پیدا می نماید. اگر شما هم در پی جایی هستید که بتوانید بدون دردسر معتبرترین و مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما را از آنجا تهیه کنید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

معتبرترین بلیط هواپیما را از کجا تهیه کنیم؟

معتبرترین سایت فروش بلیط هواپیما

قدم اول برای یک سفر راحت و مقرون به صرفه، یافتن معتبرترین سایت فروش بلیط هواپیما است. با انتخاب یک جای معتبر برای تهیه بلیط، به راحتی می توانید تمام کارهای مربوط به سفر مانند خرید بلیط، رزرو هتل و بسیاری موارد دیگر را یکجا انجام دهید. در ادامه برترین درگاه برای خرید بلیط هواپیما را معرفی می کنیم.

در حال حاضر آژانس هواپیمایی خبرنگاران یکی از برترین و مطمئن ترین شرکت های مسافری است. این شرکت با ارائه بالاترین کیفیت در زمینه خرید معتبرترین بلیط هواپیما با قیمت مناسب در خدمت مشتریان است و مشتریان می توانند به وسیله سایت خبرنگاران ، اپلیکیشن موبایلی خبرنگاران ، تماس با شماره 8540 و یا خرید حضوری، بلیط خود را از این شرکت تهیه نمایند.

  • خرید معتبرترین بلیط هواپیما از سایت خبرنگاران

برای خرید معتبرترین بلیط هواپیما از سایت خبرنگاران فقط کافیست وارد سایت خبرنگاران شوید و مقصد و تاریخ موردنظر خود را در قسمت مربوطه انتخاب کنید، با این کار به صورت اتوماتیک مقرون به صرفه ترین پرواز به مقصد خود را مشاهده خواهید کرد. بعلاوه در صورت احتیاج می توانید با اعمال فیلترهای بیشتر در سامانه خرید، زودتر به نتیجه برسید و پرواز مورد نظر خود را در مدت زمان کمتری پیدا کنید.

  • خرید معتبرترین بلیط هواپیما از اپلیکیشن موبایلی خبرنگاران

راه دوم تهیه بلیط از خبرنگاران استفاده از اپلیکیشن موبایلی است. برای این کار ابتدا باید اپلیکیشن خبرنگاران را روی گوشی های هوشمند خود(اندوروید و IOS) نصب کنید و سپس یک حساب کاربری بسازید و وارد برنامه شوید. بعد از این مرحله به راحتی می توانید خرید معتبرترین بلیط هواپیما از اپلیکیشن موبایلی خبرنگاران را انجام دهید. در این برنامه، مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما در بالای نتایج فهرست جستجو ظاهر می گردد.

  • خرید معتبرترین بلیط هواپیما از خبرنگاران به صورت حضوری

بسیاری از افراد خرید معتبرترین بلیط هواپیما از خبرنگاران به صورت حضوری را به روش های دیگر ترجیح می دهند و با این کار اطمینان بیشتری پیدا می نمایند. اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید به صورت حضوری به آژانس هواپیمایی خبرنگاران بروید و پس از مشاوره و ارتباط با کارشناسان این آژانس هواپیمایی، مقرون به صرفه ترین و برترین بلیط هواپیمایی را بخرید. بعلاوه می توانید از خدمات دیگر این مجموعه مانند خدمات تور و هتل هم بهره ببرید.

  • خرید معتبرترین بلیط هواپیما از خبرنگاران به صورت تلفنی

برای خرید معتبرترین بلیط هواپیما از خبرنگاران به صورت تلفنی باید با شماره 8540 تماس بگیرید. کارشناسان خبرنگاران تمام اطلاعات مورد احتیاج را در اختیار شما قرار می دهند و پس از مشورت با شما برترین و مقرون به صرفه ترین بلیط را برایتان خریداری می نمایند.

مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما

تصور عموم این است که پروازها و بلیط های مقرون به صرفه قیمت کیفیت و امنیت پایینی دارند، اما این دیدگاه درست نیست و در صورتی که شما از جای معتبری بلیط مقرون به صرفهی را تهیه نموده باشید تفاوتی در کیفیت و امنیت مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما با پروازهای دیگر مشاهده نخواهید کرد. بعضی ها به خاطر موقعیت کاری یا تحصیلی، مجبور هستند زیاد سفر نمایند و در پی راهی می گردند تا هزینه های خود را کاهش دهند. منطقی است که در این گونه موارد، افراد سقف معینی را برای هزینه بلیط در نظر بگیرند و با تهیه بلیط های مقرون به صرفه قیمت مالی تر سفر نمایند. بدین ترتیب تنها نکته مهم در تهیه بلیط مقرون به صرفه قیمت، انتخاب معتبرترین سایت خرید بلیط هواپیما است.

چگونه مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما را خریداری کنیم؟

اگر در پی یافتن مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما هستید این قسمت را برای شما آماده نموده ایم، زیرا در ادامه راهکار هایی را ارائه می دهیم که به یاری آن ها می توانید بلیط های مقرون به صرفه را در زمان مناسب بخرید. این راهکار ها شامل موارد زیر هستند:

برای خرید بلیط هواپیما چارتری مقرون به صرفه اینجا را کلیک کنید.

  • خرید بلیط زودتر از موعد

یکی از راهکار های خرید مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما این است که زودتر از موعد پرواز، بلیط خود را بخرید. این کار برای پرواز فصل های پرسفر مانند فصل تابستان بیشتر صدق می نماید. درباره خرید بلیط زودتر از موعد، نگرانی بابت کنسل شدن این بلیط ها وجود دارد، این نگرانی کاملا به جاست اما همانطور که گفته شد یکی از راه های خرید مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما خرید زودتر از موعد آن هاست. برترین خرید با این روش بیشتر برای جشن های خاص و روزهای تعطیل در مقصد موردنظر شما است در نتیجه خرید بلیط از 2 یا 3 یا حتی 6 ماه قبل تر به نفع شما خواهد بود. البته این روش تا حدی نسبی است زیرا ممکن است بلیط مقصد شما در زمان اعلام بلیط های لحظه آخری مقرون به صرفه تر باشد.

  • توجه به مالیات کشور مبدا

مالیات کشورهای مبدا روی قیمت بلیط هواپیما تاثیرگذار است. بنابراین شما باید فرودگاه هایی که قرار است در آن ها فرود بیایید را بشناسید. اگر مقصد شما یک کشور خارجی و پروازتان بین قاره ای است حتما به این نکته دقت کنید که گاهی پروازتان ترانزیت است و هواپیمای شما در یک فرودگاه قبل از مقصد اصلی به زمین می نشیند. پس باید قبل از نهایی کردن خرید خود، اطلاعات پروازی و تعداد فرودگاه هایی که در آن ها فرود می آیید را آنالیز کنید.

  • استفاده از تخفیف ها

برای خرید مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما باید گوش به زنگ تخفیف ها باشید. بیشتر شرکت های مسافرتی در بیشتر مواقع برای مسافران خود تخفیف هایی قائل می شوند که این تخفیف ها روی قیمت بلیط ها تاثیرگذار هستند. خبرنگاران هم به عنوان یکی از سایت های فروش معتبرترین بلیط هواپیما، در دوره های زمانی مختلف تخفیفاتی را برای مشتریان خود در نظر می گیرد. البته تخفیف های خبرنگاران فقط به بلیط هواپیما محدود نمی شوند و تورهای مسافرتی و دیگر خدمات با کیفیت این شرکت هم تخفیف های خوبی می خورند.

برای آگاهی و استفاده از تخفیف ها می توانید عضو باشگاه مشتریان، کانال تگرام و سامانه پیامک این مجموعه شوید و یا صفحه رسمی خبرنگاران را در اینستاگرام دنبال کنید.

  • خرید بلیط های لحظه آخری

خرید بلیط های لحظه آخری یکی دیگر از راه های خرید مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما است. برای این کار حتما باید تمامی موارد را آنالیز کنید و بلیط خود را هم از جایی که معتبرترین بلیط هواپیما ارائه می گردد، بخرید. توصیه می کنیم با تماشا آگهی های شرکت های غیر معتبر که تخفیفات زیادی دارند وسوسه نشوید زیرا با این کار ممکن است خاطره خوشی از سفر نصیبتان نگردد.

  • استفاده از اصل ناشناخته ها

ممکن است گاهی بدون برنامه ریزی و انتخاب مبدا و مقصد دلتان بخواهد سفر کنید. ما نام این حالت را اصل ناشناخته ها می گذاریم. برای استفاده از اصل ناشناخته ها پیشنهاد می کنیم قلم و کاغذ بردارید و مقاصدی که دوست دارید بروید را یادادشت کنید. سپس اولویت بندی نموده و هزینه بلیط تک تک مقصدها را در خبرنگاران جستجو کنید. بعد از این کار متوجه می شوید مقصدهایی که کم تر معروف هستند بلیط مقرون به صرفه تری دارند. اگر دوست داشتید، بلیط مقصدی که از همه مقرون به صرفه تر است را بخرید و یک سفر ماجراجویانه را تجربه کنید.

  • نخریدن بلیط در روزها و یا ایام خاص

ایام خاص و تعطیلات معمولا بلیط های مقاصد داخلی گران تر هستند پس اگر در پی خرید مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما هستید باید این ایام را فراموش کنید. بیشتر افراد سعی می نمایند از فرصت تعطیلات خود استفاده نمایند و حتی با خرید بلیط های گران به سفر بروند. به طور کلی اواسط هفته، بلیط ها مقرون به صرفه تر هستند و اول و آخر هفته، ماه و سال بلیط ها قیمت بالاتری دارند.

  • در نظر گرفتن اندازه ساعت پروازی

در نظر گرفتن اندازه ساعت پروازی یکی دیگر از راه های خرید مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما است. اگر مدت زمان پروازتان کوتاه است کلاس های پروازی درجه 1 را تهیه نکنید زیرا با این کار فقط هزینه بیشتری را می کنید.

بعلاوه پیشنهاد می کنیم حتما از قوانین شرکت هواپیمایی که از آن بلیط خریده اید آگاهی پیدا کنید زیرا مواردی مانند تاخیر در پرواز، کنسلی و اضافه بار روی قیمت بلیط ها تاثیرگذار هستند.

جمع بندی درباره معتبرترین بلیط هواپیما

در این مقاله، خبرنگاران را به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های فروش بلیط هواپیما معرفی کردیم و روش های تهیه بلیط از این مجموعه را شرح دادیم. بعلاوه راهکار هایی را برای خرید مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما در اختیار شما گذاشتیم. در صورت داشتن سوال یا احتیاج به هدایت درباره مواردی مانند خرید بلیط، رزرو هتل و تور می توانید با کارشناسان خبرنگاران تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره یک سفر عالی را با این مجموعه تجربه کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 24 دی 1401 بروزرسانی: 24 دی 1401 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 2192

به "معتبرترین بلیط هواپیما را از کجا تهیه کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معتبرترین بلیط هواپیما را از کجا تهیه کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید