معرفی فیلم Hypnotic با بازی بن افلک

به گزارش کولو، بن افلک یکی از بازیگران سرشناس و نام آشنا در هالیوود به شمار می رود که نقش های بسیار درخشان و متفاوتی را بازی نموده است. بنابراین، اعلام نقش آفرینی این بازیگر در فیلم هیپنوتیزم کننده (Hypnotic) سبب جلب توجه بسیاری از هواداران شده است. در این فیلم تازه که در ژانر اکشن و مهیج است، بن افلک نقش یک کارآگاه بسیار ماهر را بازی می نماید.

معرفی فیلم Hypnotic با بازی بن افلک

سکان کارگردانی فیلم هیپنوتیزم نماینده را رابرت رودریگز در دست داشته، فیلمی که برای نزدیک به 20 سال در دست توسعه بوده است. پس از مدت ها انتظار و مسائل فراوان، این فیلم اکنون در مرحله پساتولید واقع شده است و قرار است به زودی به روی پرده سینماها بیاید. در ادامه همراه با ما باشید تا بیشتر با عوامل سازنده، داستان، بازیگران و تاریخ اکران این فیلم آشنا شوید.

عوامل سازنده فیلم Hypnotic

سکان کارگردانی فیلم هیپنوتیزم نماینده را رابرت رودریگز در دست دارد و خود او نیز به همراه تعدادی دیگر از جمله تهیه نمایندگان آن هستند. پسر خود رودریگز به نام ریسر نیز به همراه پدرش فیلم نامه این اثر را در کنار مکس بورنشتاین قلم زده اند.

داستان فیلم Hypnotic

فیلم هیپنوتیزم نماینده یکی از پروژه های رویایی رابرت رودریگز به شمار می رود که کار روی فیلم نامه آن را از سال 2002 میلادی آغاز نموده و در آن موقع آن را یکی از داستان های مورد علاقه خودش توصیف کرد. در این اثر سینمایی، بن افلک نقش دنیل رورک را بازی می نماید که یک کارآگاه سرسخت و ریشه دار است که دخترش را در یک چشم به هم زدن و در شرایطی بسیار مرموز از دست می دهد. او در حین جستجوی دخترش، سرنخ هایی را پیدا می نماید که او را به دنیای مخفی افرادی با توانایی ذهنی سوق می دهد، کسانی که قدرت های ویژه ای برای تأثیرگذاری روی دنیای اطراف خود دارند.

فیلم هیپنوتیزم نماینده به این موضوع اشاره دارد که افراد دارای توانایی ذهنی فوق العاده واقعی هستند و به شیوه های مختلف روی دنیای واقعی و زندگی ما تأثیر می گذارند. رورک آغاز به آشکار کردن لایه های پر رمز و رازی در اطراف خودش و مربوط به هیپنوتیزم نماینده ها می نماید، هیپنوتیزم نماینده هایی که قدرت و توانایی ذهنی بسیار قدرتمندی دارند. او متوجه می گردد که در حال حرکت به سمت حقیقت است، حقیقتی که ممکن است پاسخی درباره ناپدید شدن دخترش ارائه کند.

بازیگران فیلم Hypnotic

در این فیلم علمی تخیلی، اکشن و مهیج، بن افلک نقش اصلی را ایفا می نماید و کارآگاه دنیل رورک را به تصویر می کشد که فردی بسیار سرسخت است ولی نسبت به دخترش رفتاری بسیار مهربان دارد. او آماده است تا برای نجات دخترش حتی تا خود جهنم نیز برود و باور دارد که ناپدید شدن او با توطئه بسیار بزرگتر مرتبط است.

هالا فینلی نقش دختر دنیل رورک را بازی می نماید که به طور مرموزی درست جلوی چشمان وی ناپدید می گردد و ممکن است قدرت های خاصی داشته باشد یا خیر. تنها سرنخی که درباره محل اختفای او به جای مانده، تصویری از او است که زیر آن نوشته شده لو دلارین را پیدا کن، چیزی که خیلی زود رورک را در مسیر جستجویی طولانی قرار می دهد.

آلیس براگا نقش دیانا کروز را ایفا می نماید، هیپنوتیزم نماینده ای که از یک سازمان مخفی از هیپنوتیزم نماینده ها در حال فرار است و قدرت های ذهنی خودش را دارد. او در نهایت با رورک همراه می گردد تا این دختر گمشده را پیدا نمایند و این گروه شیطانی را یک بار برای همواره از بین ببرند. از جمله دیگر بازیگرانی که در فیلم هیپنوتیزم نماینده نقش آفرینی می نمایند می توان به جی دی پاردو، دایو اوکنیی، جف فاهی، جکی ارل هیلی و ویلیام فیچنر اشاره نمود.

تاریخ اکران فیلم Hypnotic

یک نسخه ناتمام از فیلم هیپنوتیزم نماینده در جشنواره فیلم ساندنس به روی پرده سینماها آمد و نقدهای خوبی را نیز از سوی منتقدان و بیننده ها دریافت کرد. پس از آن نیز اعلام شده بود که این فیلم قرار است در تاریخ 12 ماه مه سال 2023 میلادی (آدینه 22 اردیبهشت 1402) روی پرده سینماها اکران گردد و در حال حاضر نیز تاریخی برای پخش آنلاین آن تعیین نشده است.

منبع: فوت و فن / collider.com
انتشار: 6 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1402 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 2234

به "معرفی فیلم Hypnotic با بازی بن افلک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی فیلم Hypnotic با بازی بن افلک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید