طراحی لوگو: مقایسه شورولت تاهو و نیسان آرماد

به گزارش کولو، شورولت تاهو و نیسان آرماد از نظر سگمنت بسیار شبیه یکدیگر هستند که در این گزارش به آنالیز آن ها پرداخته ایم.

طراحی لوگو: مقایسه شورولت تاهو و نیسان آرماد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، بسیاری از خودروهای شاسی بلند هستند که در بازار خواستار زیادی دارند، از جمله این خودروها می توان به شورولت تاهو و نیسان آرماد اشاره نمود که هواداران خاص خود را دارد. در حقیقت، شورولت تاهو و نیسان آرماد این روز ها خودروهای بسیار شیکی هستند و می توان آنها را جزو برترین سدان ها در نظر گرفت.

برای سال 2021، شورولت تاهو به طور کامل از ابتدا بازسازی شد و اکنون بر روی سیستم تعلیق عقب مستقل سوار می گردد و حتی یک پیشرانه دیزلی نیز ارائه می دهد. تاهو احتمالاً تا زمان ورود گرند چروکی L و گرند واگنیر در بازار شاسی بلند های فول سایز بدون هیچ چالشی وارد بازار خواهد شد.

نیسان آرمادا خودرو مورد مقایسه دیگر نیز خواستار زیادی نه تنها در آمریکای شمالی بلکه در قاره آمریکا دارد؛ خودرویی کاملا مناسب برای یک آفرود که با موتور V8 عرضه می گردد و فضای زیادی را ارائه می دهد.

آرمادا: نیسان با پشت آمپری دیجیتالی ارائه می گردد و دارای صفحه نمایش آنالوگی است که رضایت مشتریان را جلب می نماید. اکنون سیستم اطلاعات تفریح ارتقاء جدی پیدا نموده و میزان صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی به صورت مورب و دارای همان رابطی است که برای اولین بار در نیسان روگ دیده شد.

نیسان بعلاوه دارای یک اسکرولر به عنوان کنترل نماینده ثانویه برای صفحه نمایش لمسی اطلاعات تفریح است.بعلاوه دارای Apple CarPlay بی سیم است که به کاربران اندرویدی این امکان را می دهد که به Android Auto دسترسی پیدا نمایند. بعلاوه دارای یک شارژر بی سیم است که پشت یک دریچه پنهان شده است.

سرنشینان عقب صفحه نمایش تفریح خود را با ورودی HDMI و USB به صورت استاندارد در تریم پلاتینیوم دریافت می نمایند. یک جفت هدفون بی سیم نیز به همراه بسته تفریح موجود است. ویژگی هایی مانند سانروف پانوراما و نمایشگر هدآپ به طور کامل وجود ندارد که نقطه ضعف این خودرو است.

آرمادا با سیستم های ایمنی و یاری راننده ارائه می گردد، بعلاوه کروز کنترل هوشمند همراه با نظارت بر نقاط کور و مداخله با تشخیص ترافیک متقابل عقب، ترمز اتوماتیک عقب و هشدار خروج از خط با یاری حفظ بین خطوط، در این خودرو دیده می گردد.

تاهو: این غول پیکر شورولت نیز از تنظیمات آنالوگ-دیجیتال آرمادا استفاده می نماید، اما تنظیمات آن در مقایسه با نیسان بسیار پر جنب و جوش تر و مدرن تر به نظر می رسد. صفحه ها ساده و خواندنی هستند و طرح بندی MID نیز کاملاً بصری است. مجموعه ای از دکمه ها و دستگیره ها در سمت چپ فرمان عملکرد های مختلف خودرو از جمله ارتفاع سواری، حالت های رانندگی سیستم 4WD، جعبه انتقال و عملکرد تریلر را کنترل می نمایند.

با این حال، کنترل های مستقیم سیستم HUD 15 اینچی است که به شما امکان می دهد ارتفاع، اطلاعات و روشنایی را به وسیله سوئیچ های ساده تغییر دهید. به طور مشابه با خودرو مورد مقایسه دیگر، صفحه نمایش اطلاعات تفریح 10.2 اینچی در این خودرو وجود دارد که نسبت به آرمادا کوچک تر است.

اگرچه ویژگی های استاندارد یاری راننده در مقایسه با آرمادا کمیاب است، اما این برترین تریم High Country است که با بیشتر سیستم های یاری راننده به جز کروز کنترل تطبیقی به صورت استاندارد ارائه می گردد. ویژگی هایی مانند دوربین معکوس، تشخیص عابر پیاده و ترمز و سنسور های پارک عقب بخشی از کیت استاندارد هستند.

آرمادا: ممکن است پلت فرم قدیمی باشد، اما منسوخ نشده است. آرمادا بر اساس Y62 Patrol ساخته شده است که از سال 2010 فراوری شده است و از همان زمان دارای شاسی و موتور 5.6 لیتری V8 با قدرت 400 اسب بخار است.

تاهو: تاهو با موتور 6.2 لیتری V8 در بازار آمریکای شمالی به فروش می رود که شامل موتور های دیزلی نیز می گردد. گشتاور 460 پوند فوتی آن به طور مساوی در سراسر محدوده دور پخش می گردد و از 1000 تا 1200 دور در دقیقه در دسترس است، به علاوه، قابلیت ردیابی آن در شیب ها بیشتر مشهود است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 آذر 1400 بروزرسانی: 1 آذر 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1866

به "طراحی لوگو: مقایسه شورولت تاهو و نیسان آرماد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی لوگو: مقایسه شورولت تاهو و نیسان آرماد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید