نسخه ارتقا یافته لامبورگینی هوراکان تکنیکا دوباره در جاده ها می تازد

به گزارش کولو، سپر جلو و کاپوت تغییر شکل یافته است که ظاهر تهاجمی موجود در Revuelto نو لامبورگینی را به فکر متبادر می نماید. پنل های یک چهارم عقب عقب کاملا تازه هستند، دومی دارای سطح صاف و پنجره ای برای نشان دادن موتور V 10 است.

نسخه ارتقا یافته لامبورگینی هوراکان تکنیکا دوباره در جاده ها می تازد

هواراکان تکنیکا با چهره ای امروزی تر برای تاختن در جاده ها آماده می گردد. این خودرو نسخه ای ویژه از یک ارتقا و به روز رسانی کم نظیر است.

به نقل از اتو اکسپرس، همه آنچه تا به حال در خصوص موتور های برقی، توربوشارژ یا بسته های باتری شنیده بودید را فراموش کنید. لامبورگینی هوراکان تکنیکا روی کاغذ، یک به روزرسانی دیرهنگام از مدلی قدیمی است که به تعداد به روز رسانی های رقبایش نمی رسد، اما ذره ای هم مهم نیست، زیرا ستاره ها با هوراکان تکنیکا همسو شده اند، این اتفاق نوید بخش این است که هوراکان تکنیکا محتمل است امروز تبدیل به برترین ابرخودروی V 10 لامبورگینی شده باشد که تا به امروز ساخته شده است.

جوردن کاتسیانیس در گزارشی در این باره نوشته است: ما قبلا از رانندگی با هوراکان تکنیکا تازه در قاره اروپا لذت برده ایم، اما آزمون لیتموس در جاده های پر پیچ و خم بریتانیا برای هر ابر خودرویی می تواند چالش برانگیز باشد. قبل از اینکه به رفتار لامبوگینی تکنیکا در آسفالت بپردازیم، اجازه دهید به روزرسانی هایی فنی را آنالیز کنیم.

سپر جلو و کاپوت تغییر شکل یافته است که ظاهر تهاجمی موجود در Revuelto تازه لامبورگینی را به فکر متبادر می نماید. پنل های یک چهارم عقب عقب کاملا تازه هستند، دومی دارای سطح صاف و پنجره ای برای نشان دادن موتور V 10 است.

از نظر مکانیکی، تکنیکا چیزی شبیه به بزرگترین موفقیت نسل های قبلی هوراکان است. در حالی که هیچ عنصر پیشرانه هیبریدی عصر تازه در این خودرو وجود ندارد شاسی لامبورگینی تکنیکا دارای سخت افزار پیشرفته ای است که در طول سال ها به طور مداوم اصلاح شده است. این شامل سیستم یکپارچه مدیریت دینامیک خودرو یا LDVI است که تمام یاری های راننده فعال، کشش، پایداری، ترمز ضد قفل و سیستم های تعلیق فعال را در یک مغز دیجیتال متمرکز می نماید.

بعلاوه مقدار قابل توجهی از سخت افزار های پیشرفته شاسی مانند فرمان چرخ عقب و دمپر های مغناطیسی تعبیه شده است. موتور 5.2 لیتری V 10، خروجی های خود را با هوراکان STO کنونی به اشتراک می گذارد. اوج قدرت این موتور 630 اسب بخار در 8000 دور در دقیقه است..

نیرو به وسیله یک دیفرانسیل محدود مکانیکی به وسیله یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه به چرخ های عقب منتقل می گردد و با وجود داشتن تنها دو چرخ متحرک، هنوز هم می تواند در زمانی که شرایط اجازه دهد، در عرض 3.2 ثانیه سرعت خود را از 0 تا 100 کیلومتر در ساعت برساند. حداکثر سرعت این خودرو 339 کیلومتر در ساعت است.

ممکن است تصور کنید همه این ها را پیش از این نیز شنیده اید، اما در جاده های پر پیچ و خک، چالش برانگیز و باریک بریتانیا، خودرو های کمی از این نوع وجود دارند که رانندگی با آن به مقدار رانندگی با لامبورگینی تکنیکا سرگرم کننده باشد.

منبع: همشهری

منبع: فرادید
انتشار: 25 فروردین 1402 بروزرسانی: 25 فروردین 1402 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 2230

به "نسخه ارتقا یافته لامبورگینی هوراکان تکنیکا دوباره در جاده ها می تازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه ارتقا یافته لامبورگینی هوراکان تکنیکا دوباره در جاده ها می تازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید