هتل های محبوب ثروتمندان در سراسر دنیا

به گزارش کولو، مقاله های مرتبط

بیشتر افراد ثروتمند جهان علاقه دارند که محل اقامتشان هتل بلاژیو در لاس وگاس باشد. با این حال نتایج نظرسنجی های اجرا شده از سوی مؤسسه نیو ورلد ولث (New World Wealth) پنج هتل مورد علاقه ثروتمندان را به ترتیب رتبه معرفی نموده است. این نظرسنجی با مشارکت 800 نفر اجرا شده است و شرکت کنندگان این نظرسنجی افرادی بودند که دارایی آن ها بیش از 150000 دلار برآورد شده بود. میانه هزینه اقامت در یک اتاق دونفره این هتل ها برابر با 500 دلار است. لیست این هتل ها به توضیح زیر است:

هتل های محبوب ثروتمندان در سراسر دنیا

5. هتل رافل؛ سنگاپور

هتل کلاسیک رافل با معماری استعماری اواخر قرن 19 ساخته شد و 107 اتاق مبله و مجلل دارد. هنگامی که پرنس ویلیام به همراه همسرش کیت میدلتون به سنگاپور سفر کردند، در این هتل اقامت داشتند.

هزینه هر اتاق دونفره در این هتل شبی 600 دلار است.

4. هتل دو کاپ-ادن راک؛ شهر آنتیب فرانسه

این عمارت بزرگ در سال 1870 ساخته شد و یکی از زیباترین مکان های موجود در شهر ساحلی آنتیب است. این هتل تا کنون میزبان افراد معروفی چون کندی، وینستون چرچیل، الیزابت تیلور و ریچارد برتون بوده است. در زمان جشنواره کن، بسیاری از ستاره های سینما این هتل را برای اقامت انتخاب می نمایند.

هزینه یک اتاق دو نفره در این هتل شبی 625 دلار است.

3. هتل مندرین اورینتال؛ لندن

هتل مندرین که در همسایگی ناحیه نایتسبریج واقع شده است از فروشگاه معروف هاروی نیکولز تا پارک هاید ادامه پیدا می نماید. هتل مندرین مکانی مجلل است که از بازسازی یک مدرسه قدیمی و به سبک ادواردین ساخته شده است. این هتل 169 اتاق دارد و برترین هتل لندن محسوب می گردد.

هزینه اقامت در یک اتاق دونفره در این هتل شبی 570 دلار است.

2. هتل پلازا؛ نیویورک

هتل پلازا مکانی شاخص و معروف در منهتن است و در نزدیکی سنترال پارک واقع شده است. در ورودی این هتل فرش قرمز واقع شده است و یک راهنما مهمانان را با اتومبیل به لابی هتل می رساند. این هتل تا کنون پذیرای افراد معروف زیادی بوده است. از فرانک لوید رایت گرفته تا حسن روحانی، رییس جمهوری ایران، در این هتل اقامت داشته اند. ضمن اینکه افراد مشهور علاقه زیادی دارند تا مراسم ازدواج خود را در این هتل برگزار نمایند.

هزینه یک اتاق دو نفره در این هتل شبی 725 دلار است.

1. هتل بلاژیو؛ لاس وگاس

هتل بلاژیو در سال 1998 افتتاح شده است و 36 طبقه دارد. ساختمان این هتل دارای رستوران هایی است که به وسیله افراد معروف اداره می گردد. یک مرکز خرید هم در این هتل واقع شده است. لازم به ذکر است سیرک آفتاب هم در بلاژیو اجرا می گردد.

در فصل بهار هزینه یک شب اقامت در هتل 200 دلار است.

منبع: کجارو / uk.businessinsider.com
انتشار: 7 بهمن 1400 بروزرسانی: 7 بهمن 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1937

به "هتل های محبوب ثروتمندان در سراسر دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های محبوب ثروتمندان در سراسر دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید