هشدار حذف 350 هزار متقاضی وام ودیعه مسکن، جایگزینی ذخیره دوم و سوم

به گزارش کولو، خبرنگاران : معاون وزیر راه و شهرسازی با هشدار نسبت به حذف 350 هزار متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن، گفت: تا به امروز 4800 نفر وام ودیعه را دریافت کرده اند.

هشدار حذف 350 هزار متقاضی وام ودیعه مسکن، جایگزینی ذخیره دوم و سوم

جهت دریافت خدمات هزینه ساخت آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

جهت دریافت خدمات قیمت آلاچیق فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت ترک اصل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، محمود محمودزاده با اشاره به این که 85 هزار متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن به کارتابل بانک ها معرفی شده اند، اظهار کرد: تا به امروز حدود 4800 هزار نفر وام ودیعه مسکن را دریافت کرده اند.

وی با اشاره به ثبت نام حدود 350 هزار نفر در سامانه برای وام ودیعه مسکن، ادامه داد: این افراد تا ساعت 24 روز دوشنبه 24 شهریور نسبت به تکمیل ثبت نام اقدام نکنند، از سامانه حذف شده و از گروه های ذخیره دوم و سوم جایگزین این افراد خواهند شد.

معاون مسکن و ساختمان شرح داد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا برای دریافت وام 15 میلیون تومانی ودیعه مسکن ضامن نیاز نیست و متقاضی با ارائه چک یا سفته می تواند این وام را دریافت کند. برای وام تا 30 میلیون تومان یک ضامن و وام بالای 30 میلیون تومان با دو ضامن پرداخت می شود.

به گزارش تسنیم، بر اساس اعلام مسئولان وزارت راه و شهرسازی قرار است به حدود 700 هزار مستأجر وام ودیعه مسکن پرداخت شود.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 26 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1134

به "هشدار حذف 350 هزار متقاضی وام ودیعه مسکن، جایگزینی ذخیره دوم و سوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار حذف 350 هزار متقاضی وام ودیعه مسکن، جایگزینی ذخیره دوم و سوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید