هند میزبان مرحله نهایی مسابقات فوتبال زنان آسیا 2022 شد

به گزارش کولو، به گزارش خبرنگاران، لیلا صوفی زاده پس از برگزاری دومین جلسه کمیته بانوان کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: دومین جلسه کمیته بانوان AFC با حضور ویندزور جان و اعضای این کمیته درباره موضوعات مربوط به مسابقات بانوان در کوالالامپور مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار گردید.

هند میزبان مرحله نهایی مسابقات فوتبال زنان آسیا 2022 شد

از سفر با تورهای زمستانی پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

وی در ادامه اعلام کرد: یکی از مسائل مهمی که در این جلسه تصویب شد، افزایش تعداد تیم های بانوان در حضور در مسابقات مرحله نهایی آسیا که از هشت تیم به 12 تیم افزایش یافت. همچنین کشور هند به عنوان میزبان مرحله نهایی مسابقات آسیا انتخاب شد.

عضو کمیته بانوان کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه افزود: از مهمترین دلایل انتخاب هند می توان به شرایط مالی و تجربه پیروز هند در برگزاری فینال مسابقات بزرگسال، جوانان و همچنین میزبانی این کشور برای مسابقات جام جهانی زیر 17 سال بانوان 2020 اشاره نمود.

صوفی زاده در سرانجام گفت: در این جلسه زمان برگزاری مرحله نهایی مسابقات فوتبال زنان آسیا تعیین شد و مقرر شد این رقابتها با حضور 12 تیم از 28 اکتبر لغایت 13 نوامبر 2022 به میزبانی هند برگزار گردید که تا مسابقات جام جهانی 2022 قطر یک هفته فرصت هست و معتقدم این زمان فرصت مناسبی برای دعوت و حضور مقامات فوتبال جهت ملاقات این بازیهاست است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 689

به "هند میزبان مرحله نهایی مسابقات فوتبال زنان آسیا 2022 شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هند میزبان مرحله نهایی مسابقات فوتبال زنان آسیا 2022 شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید