واکنش مانچینی به احتمال مربیگری اش در تیم ملی ایتالیا

به گزارش کولو، سرمربی پیشین تیم فوتبال اینتر به شایعاتی که درباره احتمال مربیگری او در تیم ملی کشورش شکل گرفته است، پاسخ داد.

واکنش مانچینی به احتمال مربیگری اش در تیم ملی ایتالیا

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، وینچنزو مونتلا یکی از کسانی است که رسانه های ایتالیایی از او به عنوان گزینه جانشینی جامپیرو ونتورا در تیم ملی این کشور نام می برند اما خود او می گوید که برای کسب تجربه راهنمایی آتزوری عجله ندارد.

مانچوی 52 ساله که تابستان سال جاری راهنمایی زنیت سنت پترزبورگ روسیه را برعهده گرفت به رادیو دیجی گفت: من واقعاً امیدوارم که ایتالیا به جام جهانی 2018 صعود کند چون جام جهانی بدون ایتالیا بی معنی است. من دوست دارم سرمربی تیم ملی شوم برای این کار تا 70 سالگی زمان دارم. این رؤیای هر سرمربی ای است اما در حال حاضر برای تیم ملی صعود از هر چیزی مهمتر است.

مانچینی درباره تجربیاتی که از مربیگری در روسیه کسب نموده است هم گفت: من از وضعیتم در اینجا بسیار راضی ام. تیم من تیمی جوان است که احیا شده و دارد کارش را خوب انجام می دهد. ما برای پایین آوردن میانگین سنی تیم مان چند فاکتور را فدا کردیم اما الان صدرنشین جدول هستیم پس من می توانم بگویم که راضی ام.

سرمربی پیشین اینتر سپس اشاره ای به کورس قهرمانی این فصل سری A داشت و گفت با وجود دور بودن از کشورش، نتایج لیگ این کشور را دنبال می نماید.

او بیان کرد: لاتزیو در این فصل سری A دارد خوب کار می نماید و من برای سرمربی اش سیمونه اینزاگی خوشحالم. لاتزیو همواره جزو تیم های دارای پتانسیل بردن اسکودتو است. ناپولی هم فوتبال زیبایی ارائه می نماید و کنار هم بودن بازیکنانش در چند سال اخیر آنها را با هم هماهنگ تر نموده است. اینتر هم به تدریج قدرت گرفته است. به میلان با توجه به تغییرات گسترده ای که در این تیم اجرا شده است، احتیاج به زمان دارد. تیم هایی که ناگهان دچار تغییرات گسترده ای می شوند یا فوراً نتیجه می گیرند یا دچار افت می شوند. ببینیم در بازی آنها برابر یوونتوس چه اتفاقی می افتد. یوونتوس هر سال نمی تواند قهرمان گردد. سال جاری ناپولی و اینتر تیم های آماده ای نشان داده اند پس کورس قهرمانی میان این تیم ها و احتمالاً رم خواهد بود. اگر آنها بتوانند فرایند فعلی شان را حفظ نمایند، در ادامه فصل خطرناک تر خواهند بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 681

به "واکنش مانچینی به احتمال مربیگری اش در تیم ملی ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مانچینی به احتمال مربیگری اش در تیم ملی ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید