واگذاری 180واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی بوشهر

به گزارش کولو، خبرنگاران: مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: در راستای خدمات مطلوب به مددجویان بهزیستی، در 9 ماهه سال جاری 180 واحد مسکونی به مدجویان بهزیستی استان بوشهر که اکثرا زنان سرپرست خانوار بودند، واگذار شده است.

واگذاری 180واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی بوشهر

جهت دریافت خدمات مهندسی ساختمانی با گروه آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای ساخت، بازسازی، معماری، محوطه سازی و خرید مصالح ساختمانی را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران از بوشهر، حیدر عزیزنژاد شامگاه سه شنبه در گردهمایی کارشناسان مسئول امور آسیب دیدگان اجتماعی کشور در بوشهر، با بیان اینکه بیش از 21 هزار خانواده نیازمند از خدمات بهزیستی بهره مند است اظهار کرد: در استان بوشهر 16هزار و 400 معلول که تعدادی از آنها مستمری بگیر هستند از خدمات این سازمان حمایتی بهره مند هستند.

وی با بیان اینکه بهزیستی استان بوشهر از 4 هزار زن سرپرست خانوار حمایت می نماید گفت: چهار هزار و200 خانوار که بیشتر زنان سرپرست خانوار هستند تحت حمایت این نهاد بوده و از خدمات مختلف حمایتی بهزیستی بهره مند هستند.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر یکی از طرح های مهم و اساسی بهزیستی را توانمندسازی خانواده های تحت پوشش بیان کرد و گفت: این سازمان در دو بخش اشتغال و مسکن برای توانمندسازی خانواده ها فعالیت می نماید که در سال گذشته به 676 نفر اشتغالزایی صورت گرفت که از این تعداد 443مددجو و 213 توان خواه بودند.

عزیزنژاد با بیان اینکه سال جاری 180 واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش ساخته شده توضیح داد: در 10ماه گذشته 180 واحد مسکونی ساخته شده و در اختیار معلولان گذاشته شده و این درحالی است که سال گذشته 63 واحد مسکونی به معلولان استان بوشهر واگذار شد.

وی به اشتغال این قشر اشاره نمود و گفت: تعهد بهزیستی برای ایجاد اشتغال معلولان در سال گذشته 250 فرصت شغلی بود که این رقم به سه برابر افزایش و به 676 فرصت شغلی افزایش یافت.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر با بیان این که سال جاری خدمات ارزشمندی به مددجویان در استان بوشهر ارائه شده است، گفت: هم اکنون 301 مرکز و 180 مهدکودک و 14 مرکز ترک اعتیاد زیر پوشش بهزیستی استان بوشهر است.

عزیزنژاد از پرداخت 10 میلیارد ریال برای تامین وسایل یاری توانبخشی معلولان این استان خبرداد واضافه نمود: از این میزان سه میلیارد ریال از محل سفر رهبرمعظم انقلاب به استان تامین شده است.

وی اضافه نمود: جامعه هدف ما بسیار فعال و پرنشاط است طوری که از 24 مدال کسب شده در پاراالمپیک کشور، چهار مدال را بوشهری ها کسب نموده اند و دو سال پیاپی است که در جشنواره فرهنگی ورزشی بچه ها بهزیستی کشور رتبه اول کسب می کنیم.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 917

به "واگذاری 180واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واگذاری 180واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید