ورود سوارکاری ایران به بازی های آسیایی پس از 8 سال غیبت، اعزام اسب های ایرانی به اندونزی

به گزارش کولو، سوارکاری پس از دو دوره غیبت با 6 نماینده در سه رشته بازی های آسیایی اندونزی را تجربه می نماید و اسب های سوارکاران ایران از اروپا راهی اندونزی شدند.

ورود سوارکاری ایران به بازی های آسیایی پس از 8 سال غیبت، اعزام اسب های ایرانی به اندونزی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، آخرین حضور سوارکاران ایران در بازی های آسیایی به سال 2006 (بازی های آسیایی دوحه) بازمی شود. سوارکاری ایران حالا پس از دو دوره غیبت با 6 ملی پوش این رقابت ها را برای پنجمین بار تجربه می نماید.

سوارکاران ایرانی در شرایطی برای حضور در این فستیوال ورزشی آماده می شوند که باید در سه رشته درساژ، مسابقات سه روزه و پرش به مصاف حریفان بروند. این اولین بار است که نمایندگان ایران برای نخستین بار در دو رشته درساژ و سه روزه بازی های آسیایی را تجربه می نمایند. پیش از این ایران در چهار دوره ای که حضور داشته است در رشته پرش و در بخش تیمی و انفرادی نماینده داشته است.

در بازی های آسیایی جاکارتا لیتا سهیلا سهی در ماده درساژ به رقابت می پردازد. این سوارکار ساکن انگلستان است و در سطح بالایی تمرینات خود را در این کشور پیگیری می نماید. در رشته سه روزه طوفان ترابی نماینده ایران خواهد بود. امید زیادی به طوفان ترابی است که در این رشته به موفقیت دست پیدا کند.

مسعود مکاری نژاد، داوود پوررضایی، آریانا روان بخش و فرهنگ صادقی چهار سوارکاری هستند که در رشته پرش و در دو بخش انفرادی و تیمی در بازی های آسیایی حضور خواهند داشت. سوارکاران کشورمان در شرایطی برای بازی های آسیایی آماده می شوند که هر شش اسب اعزامی به جاکارتا در اروپا حضور داشتند. اسب های مستقر در اروپا با هواپیمای اختصاصی روز گذشته وارد جاکارتا شدند.

فدراسیون سوارکاری ایران در این دوره از بازی ها بیشترین تعداد سوارکار را نسبت به دوره های قبل دارد. سوارکاری در 4 تجربه حضورش در بازی های آسیایی عنوان سومی در بازی های هیروشیما، مقام هفتم در بازی های بانکوک، مقام پنجم در بازی های بوسان و مقام دهم در بازی های دوحه را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

سوارکاری ایران در حالی آماده حضور در بازی های آسیایی شده است که در ماده پرش کشورهایی همچون عربستان، ژاپن، قطر و امارات جزو مدعیان اصلی به شمار می روند.در ماده درساژ و مسابقات سه روزه نیز کره جنوبی، چین، هنگ کنگ، ژاپن و کشور میزبان اندونزی جزو برترین ها به شمار می روند.

نکته بسیار پراهمیت و خاص در اعزام اسب های سوارکاران ایرانی به اندونزی، این است که سوارکاران ایرانی برای اولین بار با اسب های خود در مسابقات بازی های آسیایی شرکت می نمایند. اسب های سوارکاران کشورمان در اروپا قرنطینه بودند و حالا برای اولین بار اعزام می شوند تا سوارکاران ایرانی با اسب های خود در مسابقات شرکت نمایند.

در زیر تصاویری مربوط به اعزام اسب های سوارکاران ایرانی به اندونزی را می بینید:

منبع: تسنیم
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 454

به "ورود سوارکاری ایران به بازی های آسیایی پس از 8 سال غیبت، اعزام اسب های ایرانی به اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود سوارکاری ایران به بازی های آسیایی پس از 8 سال غیبت، اعزام اسب های ایرانی به اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید