وسایل قدیمی منزل را سه سوته نو کنید!

به گزارش کولو، آیا می دانستید استفاده از وسایل قدیمی در منزل انرژی منفی در خانه شما ایجاد می نماید؟

وسایل قدیمی منزل را سه سوته نو کنید!

یکی از مطمئن ترین راه ها در بازسازی و تغییر دکوراسیون منزل، بازسازی یا تعویض مبلمان رنگ و رورفته منزل است. در این مطلب از خبرنگاران به بیان روش های نو کردن وسایل قدیمی با کمترین هزینه می پردازیم.

نو کردن وسایل قدیمی با کمترین هزینه

اگر منزل شما را وسایلی قدیمی در برگرفته که نمی دانید با آن ها چه کاری را انجام دهید، توصیه می گردد در ادامه با ما همراه شوید.

بازسازی کمدهای قدیمی

در ابتدای این عمل نیز باید کمد را به خوبی از هرگونه گرد و غبار پاک کنید، و بعد از هموار کردن تمامی قسمت ها آن را به طور کامل یه رنگ دلخواه خود در آورید. حال بعد از خشک شدن رنگ بر تنه کمد، با استفاده از یک موم و یاری گیری یک پارچه نازک به کشیدن طرح های مورد دلخواه مشغول شوید.

بازسازی میزهای قدیمی

امروزه می توان میزهای ساده و مینیمال بسیاری در خانه ها پیدا کرد که با رنگ و رو بخشیدن به آن ها جانی دوباره در آن ها دمید. برای این کار به تنها چیزی که احتیاج دارید، رنگی باب طبع دلخواه است که تمامی قسمت های میز را از طریق آن پوشش دهید. بعد از تمیز کردن میز از هر گونه گرد و غبار، می توانید طرح و نقش های دلخواه را بر روی میز طراحی کنید. سپس با استفاده از یک برس رنگ به رنگ آمیزی در سبک دلخواه خود مشغول شوید.

نو کردن مبلمان قدیمی منزل با کمترین هزینه

در بسیاری از منازل مبلمان قدیمی و رنگ و رفته ای مشاهده می گردد که با نو کردن مبل کهنه می توان در تزئین و زیباسازی منزل از آن استفاده کرد. برای این کار می توانید از رنگ های سفید و طوسی با نوارهای چوبی برای بازسازی وسایل قدیمی خود یاری بگیرید. در ابتدا روکش مبل خود را با رنگ های گفته شده تعویض کنید. سپس با نوارهای چوبی به تزئین منطقه ها چوبی از بین رفته بپردازید.

میزهای آرایشی قدیمی

برای ایجاد تغییر در انواع میز آرایش می توانید به رنگ آمیزی دلخواه تمامی کشوهای کمد بپردازید. سپس کشوهای میانی را با رنگی متفاوت و به حالت زیگزاگ رنگ آمیزی کنید. اگر بعد از یک بار رنگ آمیزی به نتیجه دلخواه نرسیدید، توصیه می گردد بعد از خشک شدن رنگ تا حصول نتیجه مورد نظر رنگ آمیزی را تکرار کنید. برای اینکه چیدمان زیباتری در منزل داشته باشید به مطلب این فرش ها دکور خانه را بی نظیر می نمایند سر بزنید.

بوفه و ویترین قدیمی

داشتن بوفه ای با رنگ و لعاب از رو رفته، و دستگیره هایی از عهد بوق، احساس کسالت را در افراد به وجود می آورد که برای از بین بردن آن باید هر چه زودتر به فکر راهی افتاد. در این حالت می توانید با تغیر رنگ سراسری که با دکوراسیون داخلی منزل شما مطابقت دارد، رنگ و بویی دیگر به این بوفه های از مد رفته کنید. در ابتدا با استفاده از دستمال و سنیاده به تمیز کاری و هموار کردن منطقه ها ناصاف این کمدها بپردازید. سپس با استفاده از یک قلموی نازک حاشیه های این کمر را به رنگی دلخواه تزئین کنید. سپس با رنگی متفاوت از دیگری به رنگ آمیزی سراسری بوفه بپردازید.

نو کردن جایگاه قدیمی با کمترین هزینه

جایگاه های قدیمی و دارای روکش قهوه ای، فضای خسته نماینده ای برای افراد ساکن به وجود می آورد که با کشیدن طرح و رنگ آمیزی دلخواه می توان رنگ و بویی دیگر به آن بخشید. در این حالت می توانید به تعویض روکش های هر یک از جایگاه با توجه به سلیقه خود خود بپردازید. سپس بخش های چوبی را با استفاده از یک سطل رنگ، نمایی امروزی بخشید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب زیباترین مدل مبل در دکور منزل شما را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 20 تیر 1401 بروزرسانی: 20 تیر 1401 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 2087

به "وسایل قدیمی منزل را سه سوته نو کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وسایل قدیمی منزل را سه سوته نو کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید