اقامت در بهترین هتل های استانبول ، اقامتگاه های تجملاتی آسیا

به گزارش کولو، بسیاری از ایرانی هایی که به مسافرت های خارجی می روند، به استانبول حتما سفر نموده اند. این شهر به دلیل جاذبه های متنوعی که دارد، افراد بسیاری را به خود جذب می نماید. اما مسئله بسیار مهم هم در سفر به استانبول و هم سفر به هر شهر و کشور دیگری اقامتگاهی است که انتخاب می کنید. استانبول به دلیل توریستی بود، هتل های بسیاری دارد و انتخاب بین این همه اقامتگاه کار سختی است. اما باید اول از همه میزان بودجه و مکانی که می خواهید در آنجا اقامت داشته باشید را تعیین کنید و طبق آن هتل مورد نظرتان را انتخاب کنید. در مطلب بهترین هتل های استانبول می خواهیم بعضی از معروف ترین هتل های استانبول را برایتان معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

اقامت در بهترین هتل های استانبول ، اقامتگاه های تجملاتی آسیا

از سفر با تور استانبول لذت ببرید.

هتل ریتز کارلتون

اگر به دنبال هتلی هستید که دید بسیار خوبی به شهر داشته باشید، هتل ریتز کارلتون گزینه بسیار مناسبی است. در واقع به دلیل ارتفاع زیاد ساختمان این هتل، چنین چشم انداز و منظره ای از آن معین بوده که هر فردی را به خود جذب می نماید. در این هتل رستوران بسیار خوبی وجود دارند که می توانید غذاهای بسیار متنوعی را در منوی آن ببینید. از جمله دیگر امکانات این مورد از بهترین هتل های استانبول، آبگرمی است که خستگی سفر را از تن به در خواهد نمود. برای دسترسی به جاذبه های اصلی و تاریخی از این هتل، می توانید از تاکسی استفاده کنید که تنها یک ربع با این جاذبه ها فاصله دارد.

هتل مرمر تکسیم

برای بسیاری از گردشگران مهم است که در نزدیکی میدان تکسیم اقامت داشته باشند. یکی از هتل هایی که در این میدان واقع شده، هتل مرمر تکسیم است. این هتل یک برج بسیار مرتفعی بوده که در نزدیکی متروی تکسیم نهاده شده است. اتاق های این هتل بزرگ بوده و در آن امکانات مختلفی مانند اینترنت رایگان، میز کار، تلویزیون، سشوار، کمد لباس و وان در نظر گرفته شده اند. برای کف این اتاق های بزرگ و لوکس، پارکت استفاده شده است. از این اتاق ها منظره زیبایی از شهر را می بینید که ارزش اقامت در چنین هتلی را صد چندان می نماید. رستوران این مورد از معروف ترین هتل های استانبول دارای منوی متنوعی بوده که هر فردی را راضی نگه می دارد. به دلیل موقعیت جغرافیایی این هتل، دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی و جاذبه های گردشگری به راحتی صورت می گیرد.

هتل ساری کوناک

برای افرادی که می خواهند در نزدیکی جاذبه های گردشگری اصلی این شهر اقامت داشته باشند، محله سلطان احمد مکان بسیار مناسبی بوده یکی از هتل های این محله هتل ساری کوناک است. در اتاق های این هتل از وسایل کلاسیک و سنتی استفاده شده که بسیار به مکانی که قرار دارند، مرتبط است. تمامی جزئیات این هتل به شکل سنتی هستند و ظریف کاری های بسیاری دارند. از جمله امکاناتی که در اتاق های این هتل در نظر گرفته شده، می توان به اینترنت رایگان، تلویزیون ال سی دی و کولر اشاره نمود. در این مورد از معروف ترین هتل های استانبول حمام ترکی و استخر وجود دارد که می توانید با اقامت در این هتل از آن ها استفاده کنید، در ساری کوناک، کلاس های آشپزی ترکی رایگان و همچنین تورهای رایگان شهری برگزار می شوند. می توانید به پشت بام این هتل و تراس آن بروید و از مناظر اطراف لذت ببرید.

هتل مینیاتور

در محله سلطان احمد که جز مناطق تاریخی و قدیمی استانبول به حساب می آید، یکی از بناهای تاریخی به هتلی به نام مینیاتور تبدیل شد. این بنا در سال 1875 برای یک کلوپ ساخته شده، اما به جای کلوپ در این بنا دادگاه، دفتر روزنامه و ایستگاه پلیس برقرار شد. بعدها این بنا مورد بازسازی نهاده شد و سعی شد که به همان شکل ابتدایی خود باقی بماند، اما در این بین ردپایی از معماری های قرن 21 نیز وجود دارد. دید این هتل به مسجد ایاصوفیه و کاخ توپکاپی است. برای توریست هایی که به دنبال کار هستند، این هتل که یکی از بهترین هتل های استانبول بوده، مکان مناسبی به حساب می آید.

هتل آزاده

در نزدیکی مسجد کبود، هتل قدیمی و زیبایی به نام هتل آزاده نهاده شده است. این هتل در واقع خانه چوبی بود که بعدا بازسازی و به هتل تبدیل شد. اتاق های این هتل دارای کف چوبی هستند و از معماری شرقی برای دکوراسیون آن ها استفاده شده است. امکاناتی که در اتاق های هتل آزاده قرار دارند، تلویزیون ال سی دی، دستشویی، حمام و ماهواره بوده و بعضی از اتاق های این هتل به سمت بسفر دید دارند و دارای منظره بسیار زیبایی هستند. با اقامت در این هتل می توانید از سونا، حمام ترک، ماساژ و آبگرم استفاده کنید و همچنین، در پشت بام این هتل می توانید حمام آفتاب بگیرید و از مناظر اطراف لذت ببرید. هم در این هتل و هم در اطراف آن رستوران وجود دارد و همچنین برای صرف صبحانه می توانید به تراس روباز این هتل بروید و از تنوع آن لذت ببرید.

هتل فور سیزنز

یکی از معروف ترین هتل های استانبول، هتل فور سیزنز نام دارد. این هتل در سال 1919 به سبک نئوکلاسیک ساخته می گردد. در نمای این ساختمان 347 پنجره دیده شده و جالب است بدانید که این هتل در ابتدا به عنوان زندان ساخته شده و بعدها به هتل تبدیل شد. هتل فورسیزنز را می توان جز هتل های لوکس این شهر حساب کرد که از داخل آن می توانید چشم اندازها و مناظر بسیار زیبایی را مشاهده کنید. در این هتل 65 اتاق و سوئیت وجود دارند. از نظر دسترسی به حمل و نقل عمومی نیز باید بگوییم که این هتل به ایستگاه قطار Cankurtaran بسیار نزدیک است.

هتل شانگری لا بسفر

در نزدیکی کاخ دولماباغچه و در منطقه بشیکتاش هتل 5 ستاره و لوکسی به نام شانگری لا نهاده شده است. بعضی از اتاق های این هتل دید به بسفر دارند که اکثرا اول به دنبال این اتاق ها هستند. با اقامت در این هتل می توانید از دیدن سواحل اروپایی در اتاق خود لذت ببرید. از جمله امکانات هتل شانگری لا آبگرم CHI بوده که می توانید ساعاتی را در این آبگرم به استراحت بپردازید و از وقت خود لذت ببرید. به دلیل قرارگیری این هتل در منطقه بشیکتاش، دسترسی به وسایل حمل و نقل و جاذبه های گردشگری این شهر به راحتی صورت می گیرد.

چراغان پالاس کمپینسکی

یکی از بهترین هتل های استانبول، چراغان پالاس کمپینسکی است. اقامت در چنین هتلی شما را با تاریخ و زمان های گذشته آشنا می نماید، در واقع هتل چراغان هم یک هتل تاریخی و هم لوکس و شیک است که برای افرادی که می خواهند در یک مکان فوق العاده مجلل اقامت داشته باشند، مناسب است. دید این هتل به پل بسفر و بسفر بوده و به همین دلیل مناظر بسیار زیبایی را می توان مشاهده کرد. از جمله امکانات مهم این هتل، استخر بسیار بزرگی بوده که در هر موقع از شبانه روز می توانید از آن استفاده کنید. همچنین، در این هتل سکوی فرود هلکوپتر در نظر گرفته شده است.

هتل سوئیس اوتل بسفر

از دیگر هتل های لوکس استانبول که دید بسیار خوبی به شهر دارد، هتل سوئیس اوتل بسفر است. این هتل بر روی تپه ای نهاده شده و همین موضوع باعث شده تا منظره بسیار زیبایی از شهر را به همراه داشته باشد. این هتل در سال 2014 میلادی بازسازی شد و به همین خاطر جای جای این هتل جدید و شیک است. اگر اهل خرید باشید، این هتل در نزدیکی منطقه Nisantasi نهاده شده است که در آن فروشگاه های بسیار خوبی برای خرید وجود دارند. همچنین، در نزدیکی این هتل چندین باغ بسیار زیبا وجود داشته که می توان ساعاتی را به استراحت در آن ها پرداخت و از شلوغی های شهر دور بود.

هتل ابراهیم پاشا

یکی از هتل های سنتی و مدرن استانبول، هتل ابراهیم پاشا بوده که در نزدیکی موزه ترک و هنرهای اسلامی نهاده شده است. در این اتاق های این هتل امکاناتی مانند ماهواره، تلویزیون ال سی دی، گرمایش از کف حمام دیده می شوند. اتاق های این هتل دو نوع لوکس و استاندارد بوده و در این هتل سالن استراحت و کتابخانه در نظر گرفته شده است. همچنین، در پشت بام این هتل تراسی وجود دارد که می توانید صبحانه خود را در اینجا میل کنید و از مناظر زیبای پیش رویتان لذت ببرید. برای دسترسی به مناطق دیگر این شهر می توانید از 2 ایستگاه اتوبوسی که در نزدیکی این هتل قرار دارند، استفاده کنید.

هتل Vault Karakoy

یکی دیگر از بهترین هتل های استانبول، هتل Vault Karakoy است که در منطقه کاراکوی نهاده شده است. این منطقه بسیار شلوغ و پر رفت و آمد و در نزدیکی سلطان احمد واقع شده است. از جمله امکانات این هتل پذیرش 24 ساعته، اینترنت رایگان، آبگرم و سالن ورزشی بوده و همچنین در این هتل، باغی در نظر گرفته شده که فرصت بسیار مناسبی برای استراحت و آرامش است. یکی از امکانات به خصوص این هتل، ارائه تلفن همراه به افراد است که می توانند از طریق آن هم تماس داخلی و هم تماس خارجی داشته باشند. رستوران این هتل دارای منوی بسیار متنوعی است.

هتل احمد افندی اوی

در محله سلطان احمد هتل های بسیاری وجود دارند که یکی از این هتل ها احمد افندی اوی است. در این هتل اتاق های ساده و مدرنی وجود داشته که هر دارای یک بالکن اختصاصی هستند. در این اتاق ها میز کار و تلویزیون وجود دارند. از جمله دیگر امکانات این هتل، پذیرش 24 ساعته و صبحانه متنوع است. در این هتل تورهایی برای گشت و گذار به شما پیشنهاد می دهند که فرصت مناسبی برای آشنایی با شهر است.

هتل حمام خانه

یکی دیگر از معروف ترین هتل های استانبول، هتل حمام خانه است. در این هتل هم اتاق و هم سوئیت وجود داشته که اتاق ها برای خانواده های 3 نفره و سوئیت ها برای خانواده های 4 نفره مناسب هستند. به طور کلی، در این هتل 14 اتاق وجود دارند. از امکانات این هتل اینترنت رایگان و همچنین رستوران مخصوص هتل بوده که اگر در سوئیت های این هتل اقامت داشته باشید، می توانید از تراس های اختصاصی آن ها نیز استفاده کنید.

هتل امپریال عثمانی

هتل امپریال عثمانی دارای اتاق هایی با دکوراسیون به خصوص بوده که در آن ها از چوب و فرش ترکیه ای استفاده شده است. این هتل دید خوبی به مسجد ایاصوفیه دارد. از جمله امکانات این هتل اینترنت رایگان بوده و یکی از معروف ترین هتل های استانبول به حساب می آید.

منبع: همگردی
انتشار: 19 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 507

به "اقامت در بهترین هتل های استانبول ، اقامتگاه های تجملاتی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامت در بهترین هتل های استانبول ، اقامتگاه های تجملاتی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید