پناهندگی سه ملی پوش بدنسازی در نروژ و اسپانیا

به گزارش کولو، دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: موضوع پناهنده شدن ورزشکاران بدنسازی آنالیز و رییس فدراسیون توضیحات لازم را خواهد داد.

پناهندگی سه ملی پوش بدنسازی در نروژ و اسپانیا

به گزارش ایسنا، کیکاووس سعیدی در خصوص پناهنده شدن دو تن از ورزشکاران بدنسازی در جریان مسابقات جهانی اسپانیا، در روز های اخیر بیان نمود: اجازه بدهید آنالیز دقیق تر انجام گردد و در اولین فرصت اطلاع رسانی می گردد.

او در پاسخ به این پرسش که رییس فدراسیون نباید در مقابل این اتفاق جوابگو باشد، تاکید نمود: حتما همه مسئولان ورزش باید در قبال عملکرد و نتایج جوابگو باشند و مسئول فدراسیون توضیحات لازم را خواهد داد.

سعیدی در خصوص اینکه گفته می گردد به تیم دیگری از این فدراسیون اجازه اعزام به مسابقات داده نشده است، گفت: این موضع در دست برسی است و نتیجه را مسئول فدراسیون اعلام می نماید.

کدام ورزشکاران پناهنده شدند؟

لازم به ذکر است سایت ورزشی طرفداری در این زمینه نوشت: بعد از امیر غلام زادگان و علیرضا پیری دو ملی پوش فیتنس که در جریان مسابقات جهانی بدنسازی اسپانیا از هتل تیم ملی در بارسلون فرار کردند، این بار خبر های تلخی از اردوی تیم ملی پاورلیفتینگ در مسابقات جهانی نروژ به گوش می رسد.

به گفته بعضی منابع موثق امیر اسدالله زاده ملی پوش پاورلیفتینگ کشورمان که همراه با تیم ملی در رقابت های جهانی نروژ به سر می برد از صبح چهارشنبه غیبش زده و هتل تیم را ترک نموده است.

بعد از گذشت یک روز هنوز از امیر اسدالله زاده خبری نیست. این سومین ورزشکاری است که از فدراسیون بدنسازی در یک هفته اخیر در مسابقات برون مرزی از تیم جدا می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1909

به "پناهندگی سه ملی پوش بدنسازی در نروژ و اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پناهندگی سه ملی پوش بدنسازی در نروژ و اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید