پوتین: روسیه در برابر هر نوع تهدید خارجی در امان است

به گزارش کولو، رئیس جمهوری روسیه با اشاره به مسائل بی شمار این کشور در دهه 90 تأکید کرد: اکنون روسیه در برابر هرگونه تهدید و تجاوز خارجی با اطمینان محافظت شده است.

پوتین: روسیه در برابر هر نوع تهدید خارجی در امان است

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، روزنامه راسیسکایا گازیتا امروز نوشت: ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در مصاحبه اختصاصی برای برنامه مستند مسکو. کرملین. پوتین که شب گذشته از شبکه اول تلویزیون روسیه پخش شد، ابراز اطمینان کرد: روسیه از هرگونه تهدیدی مصدومیت پیدا نموده است و با اطمینان کامل می توان گفت که کشور ما امروز در برابر هرگونه تجاوز خارجی محافظت شده است.

ولادیمیر پوتین این مصاحبه را در ماه سپتامبر 2019 در جمهوری داغستان با دست اندر کاران این برنامه انجام داده بود.

وی گفت: اگر 20 سال پیش نمی توانستند از کشور محافظت نمایند، روسیه آینده بسیار غم انگیزی می داشت. در آن موقع، اولویت اصلی در روسیه حفظ تمامیت ارضی و استقلال کشور بود.

رئیس جمهوری روسیه با اشاره به این ضرب المثل که تقسیم و سپس حکومت کن، شرح داد: این بدان معناست که کسانی که می خواهند در بین تفرقه ایجاد نمایند، در واقع می خواهند بر ما حاکمیت داشته باشند. این مسئله می تواند در روابط بین کشورها یا در رابطه با کشور خاصی که برای تقسیم روسیه از درون کوشش می کند، در نظر گرفته گردد.

ولادیمیر پوتین همچنین خاطرنشان کرد که در دهه 1990 ، روسیه دارای بدهی زیادی دولتی بود و تورم ده ها درصد اندازه گیری شده بود و همین مسئله مانع جدی برای توسعه این کشور بود.

وی یادآور شد، در شروع نخستین دوره ریاست جمهوری خود خواهان اتخاذ تدابیری برای ثبات شرایط اقتصاد کلان شد، برای اینکه دست روی دست گذاشتن در آن شرایط غیرممکن بود و توسعه روسیه با وجود بدهی های بسیار، که دیگر به حالت بی ثباتی رسیده بود ، غیرممکن بود.

پوتین تاکید نمود: ما حتی نمی توانستیم به موقع بهره بدهی ها را بپردازیم که در طول دهه 90 به دست آمده بود. دولت هیچ منبع درآمدی نداشت. با این وجود ، در نهایت روسیه پیروز شد تا از زیر بار بدهی گزاف دولت خلاص گردد و مقدار کافی ذخایر دولتی جمع کند.

رئیس جمهوری روسیه همچنین یادآور شد: 20 سال پیش، افرادی که تامین اقتصادی تروریسم در منطقه قفقاز شاقتصادی برعهده داشتند، قصد داشتند روسیه را از داخل ویران نمایند و در آن موقع آنها این امکان را داشتند تا به راحتی این طرح شرورانه خود را عملی نمایند. ولی اکنون می توان گفت که کشور در برابر از هرگونه تجاوز خارجی با اطمینان کامل محافظت شده است.

پوتین همچنین روز شنبه نیز خاطرنشان کرد که میخواهد تمامی بخش های نیروهای مسلح روسیه را تقویت نموده و آنها را به پیشرفته ترین تسلیحات و تجهیزات نظامی مجهز کند. به گفته وی، تقویت ارتش و ناوگان دریایی و هوایی روسیه در هر شرایطی، طبق برنامه ریزی اجرا شده، تحقق خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1026

به "پوتین: روسیه در برابر هر نوع تهدید خارجی در امان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین: روسیه در برابر هر نوع تهدید خارجی در امان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید