چگونه در واتساپ بدون ذخیره کردن شماره به کسی پیغام بدهیم؟

به گزارش کولو، WhatsApp (متعلق به متا) مسلما جزء محبوب ترین برنامه های پیغام رسان در کل جهان است. واتساپ ویژگی های زیادی را به کاربران خود ارائه می نماید، که فرآیند ارسال پیغام را کمی سرگرم کننده تر کند. از آنجایی که همه ما از واتساپ استفاده می کنیم، حتما با این مشکل روبرو شده ایم که نمی توانیم به یک شماره ذخیره نشده در واتساپ پیغام ارسال کنیم. اغلب مجبور هستیم آن شماره را به عنوان مخاطب ذخیره کنیم، فقط برای اینکه بتوانیم به او، پیغام دلخواه را در واتساپ ارسال کنیم. پس در واقع ارسال پیغام در واتساپ بدون ذخیره شماره آن فرد تقریبا غیرممکن به نظر می رسد!

چگونه در واتساپ بدون ذخیره کردن شماره به کسی پیغام بدهیم؟

حال ما در این مقاله هیجان انگیز در خبرنگاران مگ، این غیرممکن را هم ممکن می کنیم و به شما راه هایی را ارائه می کنیم تا ارسال پیغام در واتساپ بدون ذخیره شماره تلفن فرد، برای شما به راحتی انجام گردد. پس اگر این موضوع برای شما هم مثل من جالب است، ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید. برای ارسال پیغام در واتساپ بدون ذخیره شماره چندین راه زیر دارید.

1) روش اصلی

اکنون، قبل از آغاز اولین روش، باید به این نکته هم دقت کنید که این روش فقط در صورتی کار می نماید که از برنامه دسکتاپ WhatsApp در لپ تاپ یا رایانه خود بهره ببرید. برای اجرای این روش باید مراحل زیر را قدم به قدم طی کنید، تا بتوانید ارسال پیغام در واتساپ بدون ذخیره شماره یک فرد را انجام دهید. این مراحل به توضیح زیر هستند.

  • مرورگر خود را باز کنید و وارد این لینک https://wa.me/phonenumber شوید.
  • شماره تلفن واتساپ کسی که می خواهید به او پیغام دهید، را در بخش موجود در سایت وارد کنید. برای مثال اگر شماره تماس فرد 9999999999 است، آن را به صورت رو به رو وارد کنید: https://wa.me/919999999999
  • بعلاوه شما باید پیش شماره کشور آن شخص را هم وارد کنید. برای ایران، شما باید عدد 98 را وارد کنید.
  • پس از کلیک بر روی enter، با دکمه سبز رنگ Continue to Chat به صفحه WhatsApp راهنمایی می شوید.
  • با کلیک بر روی این دکمه یک پاپ آپ باز می گردد که از شما می خواهد تا چت را در برنامه دسکتاپ WhatsApp باز کنید.
  • در صفحه تازه، روی Open WhatsApp کلیک کنید.
  • حال شما می توانید که پیغام خود را به آن شخص ارسال کنید.

به همین آسانی، بدون ذخیره شماره تلفن افراد، در واتساپ با استفاده از دسکتاپ، به آن ها پیغام دهید. این موضوع را به خاطر بسپارید که بسیاری از افراد به روش شماره یک، روش اصلی هم می گویند.

2) روش تایپ شماره تماس فرد مورد نظر

این روش نسبت به روش یک و سه، بسیار سریع تر انجام می گردد، اما محدودیت هایی هم دارد. اولین محدودیت این است که این روش تنها روی گوشی های موبایل اندرویدی انجام می گردد. حال روش کار آن چگونه است؟

  • شماره تماس فرد را در هر بخش از گوشی که دوست دارید، بنویسید.
  • حال روی شماره، همچون عکس زیر نگه دارید.
  • محتمل است که این گزینه برای موبایل شما ظاهر نگردد، اما اگر همچون عکس گزینه سه نقطه برای شما ظاهر شد، روی آن کلیک کنید.
  • حال در ادامه، شما آیکون واتساپ را می بینید که با کلیک روی آن، می توانید بدون ذخیره شماره فرد، به او پیغام دهید.

حتما در بخش نظرات در انتهای همین مقاله، مدل گوشی خود را برای ما بنویسید و بگویید که روش دوم روی مدل موبایل شما اجرا شد یا خیر!

3) روش استفاده از اپلیکیشن

این روش مناسب افرادی است که روش یک را دوست ندارند و روش دوم هم روی تلفن همراه آن ها اجرا نشده است. در ابتدا شما را با این موضوع آشنا کنم که این برنامه رابط کاربری جذابی ندارد و تنها قرار است که کار شما را راه بیاندازد. این اپلیکیشن، Click to chat نام دارد. برنامه ای رایگان و بدون وجود تبلیغات است. بعلاوه برای استفاده از آن، احتیاج ندارید که دسترسی خاصی (در تلفن همراه خود) به آن بدهید. حال شما می توانید با استفاده از لینک زیر، برنامه را دانلود کنید و سپس مراحلی ذکر شده را طی کنید.

  • پس از دانلود برنامه، آن را باز کنید.
  • همچون عکس، شماره تماس فرد را در برنامه وارد کنید.
  • روی گزینه open کلیک کنید.
  • به همین راحتی می توانید به آن فرد پیغام ارسال کنید.

جمع بندی

ما در این مقاله، سه روش برای ارسال پیغام در واتساپ بدون ذخیره شماره یک فرد، به شما آموزش دادیم. وابسته به نوع تلفن همراه شما، ممکن است که برخی از روش ها، روی آن اجرا نگردد. با این حال، ذخیره شماره تماس افراد آن قدر هم وقت شما را نمی گیرد؛ ولی همگی ما دوست داریم که با استفاده از تکنولوژی، زمان انجام کارها را حتی در حد چند ثانیه کاهش دهیم. امیدوارم که روش های بالا برای شما کارآمد باشند و از آن لذت ببرید.

شما چه روش های دیگری برای ارسال پیغام در واتساپ بدون ذخیره شماره، می شناسید؟ تجربیات خود را در این زمینه، با ما و دیگر کاربران خبرنگاران مگ به اشتراک بگذارید.

منبع: news18

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 تیر 1401 بروزرسانی: 26 تیر 1401 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 2092

به "چگونه در واتساپ بدون ذخیره کردن شماره به کسی پیغام بدهیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه در واتساپ بدون ذخیره کردن شماره به کسی پیغام بدهیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید