کارواخال، ستاره رئال در شکست والنسیا

به گزارش کولو، یک هفته بعد از شکست سنگین و غیرمنتظره سه بر صفر در خانه ایبار، رئال مادرید توانست والنسیا را با دو گل شکست دهد تا همچنان در کورس قهرمانی لالیگا باقی بماند و برای جبران فاصله اش با صدر جدول امیدوار باشد.

کارواخال، ستاره رئال در شکست والنسیا

سولاری برای این بازی تغییراتی در ترکیب اصلی داشت و رگیلون، یورنته، سبایوس و واسکز در ترکیب اصلی بودند. با این حال بازگشت کارواخال بهترین اتفاق بود و او توانست آغاز کوبنده رئال را به گل اول تیمش تبدیل کند. نفوذ و سانتر این مدافع راست واس، مدافع والنسیا را وادار به اشتباه کرد تا دروازه خودی را در دقیقه 8 باز کند.

والنسیا در نیمه دوم چند فرصت خوب برای زدن گل تساوی داشت که بی دقتی مهاجمان این تیم و درخشش کورتوا یاری کرد برتری رئال حفظ گردد. ورود ایسکو در دقیقه 80 به خط میانی رئال جان تازه ای داد و سه دقیقه بعد واسکز روی یک ضدحمله پاس بن زما را به گل پیروزی تیمش تبدیل کرد.

تنها خبر بد برای رئال مصدومیت گرت بیل در نیمه دوم بود که مجبور شد جایش را به آسنسیو بدهد. رئال با این برد 23 امتیازی شد و منتظر لغزش سایر مدعیان قهرمانی در بازی های یکشنبه است. تیم مادریدی در رده پنج است، ولی با صدر تنها سه امتیاز فاصله دارد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 103

به "کارواخال، ستاره رئال در شکست والنسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارواخال، ستاره رئال در شکست والنسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید