کدام نمادها امروز بیشترین رشد را در بورس تجربه کردند؟

به گزارش کولو، خبرنگاران : شاخص کل بورس امروز با رشد 40 هزار واحدی به مرز روانی بازگشت.

کدام نمادها امروز بیشترین رشد را در بورس تجربه کردند؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم ،شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 40هزار و 417واحدی در ارتفاع یک میلیون و 28هزار و 537واحد به کار خود خاتمه داد و بیش از 10میلیارد و 952میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر 9هزار و 921میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و 329هزار نوبت مورد دادوستد نهاده شد.

بر این اساس سهامداران شرکت های پالایش نفت بندرعباس، کشتیرانی جمهور اسلامی ایران و لیزینگ ایرانیان امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت های گروه صنعتی سپاهان، آهنگری تراکتورسازی ایران و شیر پاستوریزه پگاه اصفهان بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2 میلیارد و 642 میلیون ورقه به ارزش 9179میلیارد تومان در 570هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 351واحد رشد کرد و در ارتفاع 11هزار و 696واحد نهاده شد.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت های کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان، سیمان لار سبزوار و پتروشیمی غدیر بیشترین رشد را داشتند شرکت های عطرین نخ قم، داروسازی فراوری دارو و صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1051

به "کدام نمادها امروز بیشترین رشد را در بورس تجربه کردند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام نمادها امروز بیشترین رشد را در بورس تجربه کردند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید