معرفی محله های معروف کوالالامپور

به گزارش کولو، مالزی کشوری در جنوب شرقی آسیا است که به دلیل تنوع بالایی که در جاذبه های خود دارد برای هر نوع سلیقه ای می تواند گزینه مناسبی برای سفر به شمار بیاید. این کشور البته به غیر از این که برای سفر و گردشگری گزینه خوبی است برای تحصیل و کار هم یکی از پیشنهادات عالی به شمار می رود. اما آنچه ما در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران می خواهیم درباره آن صحبت کنیم محله های معروف کوالالامپور است. منطقه هایی که بیشتر میزان عبور و مرور را دارند و رستوران ها و مراکزخرید بیشتر و بهتری را در خود جای داده اند. در ادامه همراه با ما در سفر به کوالالامپور باشید تا با محله های معروف کوالالامپور آشنا شوید.

معرفی محله های معروف کوالالامپور

منطقه بوکیت بینتانگ کوالالامپور

یک منطقه به نام بوکیت بینتانک در مالزی وجود دارد که از محله های معروف تور کوالالامپور به شمار می رود. از این منطقه در حقیقت با عنوان محله پولدارنشین یاد می گردد و به مراتب هزینه هایی که باید برای اقامت و خورد و خوراک پرداخت کنید بیشتر از مناطق دیگر است. از آن جایی که اگر شما رزرو هتل تان را در این منطقه انجام دهید دسترسی بسیار راحت و ساده ای به دیگر نقاط شهر خواهید داشت ولی باید به این موضوع هم توجه داشته باشید که هزینه ها در این منطقه به نسبت دیگر مناطق شهر کوالالامپور بالاتر است. در این محله می توانید رستوران ها، مراکز خرید، کافی شاپ های شیک و فروشگاه های متنوع را مشاهده کنید و در آن ها به گشت و گذار خوردن و خرید کردن بپردازید.

یک نکته مهم که از قلم نیاندازید این است که اگرچه کمی هزینه اقامت در هتل های این منطقه بالاتر است اما خود در عوض شما در هزینه های سنگین کرایه تاکسی رها خواهید شد چون با پای پیاده می توانید به بیشتر مناطق شهر کوالالامپور دسترسی داشته باشید.

همچنین می توانید از غذاخوری های اطراف این خیابان برای کاهش هزینه های خود استفاده کنید و غذاهای خوشمزه و ارزان را امتحان کنید.

این منطقه پر از پاساژها و مراکز خرید متنوعی است که از بین آنها می توان به مرکز خرید پاویلیون، استار هیل گالری، سونگای وانگ پلازا و لویت پلازا اشاره نمود. در این مراکز خرید هم می توانید شعبه هایی از بهترین مارک ها و برندهای مشهور جهان را مشاهده کنید و یا از مغازه های برندهای داخلی با قیمت مناسب تر اجناس مورد نظر خود را خریداری کنید.

از محبوب ترین خیابان های منطقه بوکیت بینتانگ در کوالالامپور می توان به خیابان چانگ کات و جالان الور اشاره نمود.

اگر بد دل نیستید و نسبت به غذایی که می خورید وسواس ندارید پیشنهاد می کنیم که تک تک غذاهای خیابان الور را تست کنید.

منطقه کی ال سی سی کوالالامپور

در مرکز شهر کوالالامپور منطقه به نام کی ال سی سی وجود دارد که در واقع می توان قلب تپنده این شهر می باشد. اول از همه باید بگوییم که برج دوقلوی پتروناس و برج منارا که از محبوب ترین جاذبه های گردشگری کوالالامپور به شمار می روند در این منطقه قرار دارند و علاوه بر این موارد در منطقه کی ال سی سی که محله های معروف کوالالامپور است شما می توانید به راحتی به رستوران های مختلف، مراکز تفریحی و فرهنگی که در این منطقه وجود دارید بروید. گفتنی است که بگوییم یکی از بهترین مناطق برای خرید کردن است و ثروتمندان بسیاری به سمت این منطقه جذب می نماید.

منطقه کی ال سی سی برای کسانی که می خواهند به مرکز شهر کوالالامپور از جهت بازدید از اماکن دیدنی، رفتن به مراکز خرید و شب زنده داری در خیابان ها و کافه ها نزدیک باشند گزینه بسیار مناسبی است.

منطقه چینی ها کوالالامپور

در پایین شهر کوالالامپور منطقه ای به نام چینی ها وجود دارد، بر خلاف منطقه بوکیت بینتانگ اینجا هزینه اقامت در هتل ها ارزان تر بوده و می توانید اجناس مختلفی را با قیمت های بسیار پایین خریداری بنمایید. نکته ای که باید حتما به آن توجه کنید این است که در منطقه چینی ها کوالالامپور می توانید به طور کامل فرهنگ شرقی را حس کنید و با رفتن به قهوه خانه های سنتی حسابی وقت گذرانی کنید و نهایت لذتتان را ببرید.

برای رسیدن به این محله می توانید از قطار سبک شهری (LRT) استفاده کنید و در ایستگاه پاسار سِنی (Pasar Seni) پیاده شوید. پس از 10 دقیقه پیاده روی به خیابان پتالینگ خواهید رسید.

منطقه سنترال کوالالامپور

یکی دیگر از محله های معروف کوالالامپور، سنترال است. این منطقه در هتل های بسیار لوکس و مدرنی دارد و شما می توانید برای یک الی دو شب در آن ها اتاقی را رزرو کنید و از ماندن در این شهر نهایت لذت را ببرید. جالب است بدانید که بزرگترین شرکت های بین المللی، رستوران های محلی و بین المللی در آن وجود دارید که می توانید برای خوردن غذا به سمت آن ها بروید. مراکز خریدی هم در منطقه سنترال کوالالامپور وجود دارد که اجناس خود را با قیمت های مناسبی ارائه می دهد. برای بسیاری از مسافران و گردشگرانی که به سمت این منطقه می آیند خرید کردن و غذا خوردن بسیار جذاب است.

منطقه Bangsar کوالالامپور

یک منطقه دیگری به نام Bangsar در شهر کوالالامپور وجود دارد که برای کسانی که اهل شب زنده داری هستند گزینه بسیار عالی و خوبی محسوب می گردد. پیشنهاد می کنیم در صورتی که با تور کوالالامپور به این کشور سفر کردید حتما برای خوش گذرانی به سمت این منطقه بروید و در کافه های متعدد و متنوعی که دارد شب های خوبی را سپری کنید. در این محله دو مرکز خرید مهم کوالالامپور هستند که می توانید در طول روز به آن جا بروید و خرید کنید.

منطقه چو کیت کوالالامپور

از دیگر محله های معروف کوالالامپور منطقه چو کیت است که پر از فروشگاه های عمده و خرده فروش محلی است. در این محله می توانید غذاهای متنوع و خوشمزه را امتحان کنید و بی نهایت لذت ببرید. علاوه بر خرید و شکم گردی که در این منطقه می توانید از آن ها استفاده کنید جاذبه های گردشگری بسیاری هم وجود دارد که سبب می گردد مسافران زیادی که به کوالالامپور سفر می نمایند قصد بازدید از آن ها را نیز داشته باشند. گفتنی است که بگوییم شما به هر کجای کوالالامپور که بخواهید بروید، به راحتی با مونوریل چو کیت می توانید جا به جا شوید.

منطقه پتالینگ جایا کوالالامپور

کوالالامپور شهر زنده و پر از جنب و جوشی است، از همین رو محله های معروف کوالالامپور یکی دو تا نستند، منطقه پتالینگ جایا یکی دیگر از محله های معروف کوالالامپور است که برای کسانی که به خرید علاقمند هستند گزینه بسیار مناسبی می باشد. یک نکته جالب در خصوص منطقه پتالینگ که باید بدانید این است که در گذشته چینی ها برای کار که مالزی می رفتند در این منطقه اسکان داشته اند. جنس های تقلبی از بهترین برندهای جهان را می توانید با قیمت های پایین در این منطقه به راحتی پیدا کنید البته جالب است بدانید که در زمان تخفیف ها باز هم قیمت ها ارزان تر می شوند.

منطقه سوبانگ جایا کوالالامپور

خوب آخرین منطقه ای که از محله های معروف کوالالامپور می خواهیم معروف کنیم، منطقه سوبانگ جایا در این شهر است. این منطقه در شهر کوالالامپور مالزی پر از دانشگاه، فروشگاه های مستقل خرده فروش، شرکت ها و رستوران های بین المللی متعددی وجود دارد. همچنین شما در هتل های خوبی که در منطقه سوبانگ جایا قرار دارند می توانید به راحتی اقامت داشته باشید.

این منطقه برای کسانی که در سفرشان بچه ها خردسال دارند، اهل شکم گردی هستند و همچنین به بازی گلف علاقمندند بسیار مناسب است.

منبع: الی گشت
انتشار: 8 تیر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 169

به "معرفی محله های معروف کوالالامپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی محله های معروف کوالالامپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید