شروع مرحله اول اردوی تیم ملی کاتا بانوان

به گزارش کولو، مرحله اول اردوی تیم ملی کاتا بانوان با رعایت پروتکل های بهداشتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات شروع شد.

شروع مرحله اول اردوی تیم ملی کاتا بانوان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، مرحله اول اردوی تیم ملی کاراته (کاتا) بانوان کشورمان با رعایت پروتکل های بهداشتی از عصر دیروز (یکشنبه - 19 بهمن) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات شروع شد.

مهسا افسانه، نگین باقری، فاطمه صادقی، حدیث جمال، فاطمه ایمانی و زینب سادات حسینی در این مرحله از اردو دعوت شدند، و تمرینات خود را زیر نظر فاطمه بغلانی پور مربی تیم ملی کاتا بانوان انجام می دهند.

ملی پوشان بانوان کاراته کشورمان روز گذشته وارد اردو شدند تا آزمایش کرونا از تمام نفرات حاضر در اردو به عمل آید و پس از اعلام نتایج، تمرینات تیم ملی کاراته از امروز شروع گردد.

طبق اعلام کادر فنی تیم ملی بانوان، این مرحله از اردو تا 25 بهمن ماه ادامه خواهد داشت و ملی پوشان کاتا بانوان کشورمان تمرینات خود را هر روز در دو نوبت صبح و عصر شروع خواهند کرد.

اولین مرحله از اردوی تیم ملی کاتا بانوان برای حضوری قدرتمند در رقابت های کاراته وان مراکش و پاریس که یکی از رقابت های گزینشی برای المپیک توکیو است، تشکیل می گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1488

به "شروع مرحله اول اردوی تیم ملی کاتا بانوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع مرحله اول اردوی تیم ملی کاتا بانوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید