اجیر کردن شکنجه گر برای اعتراف گیری از شوهر خیانتکار!

به گزارش کولو، زن جوان تحت تاثیر حرف های دو رمال و به تصور این که همسرش خیانت نموده ، مرد خلافکاری را اجیر کرد تا از شوهرش اعتراف بگیرد. شکنجه های مرد خلافکار ، این مرد را تا یک قدمی مرگ پیش برد.

اجیر کردن شکنجه گر برای اعتراف گیری از شوهر خیانتکار!

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران، آخرین روز اسفند سال گذشته، زنی در تماس با پلیس 110 تهران خبر داد خانه شان در غرب تهران به هم ریخته و شوهرش را زخمی و دست و پا بسته یافته است. با حضور ماموران در این خانه، مرد زخمی به بیمارستان انتقال یافت.

بعد از بهبود نسبی این مرد، او در تشریح ماجرا گفت: مدیر یک شرکت بازرگانی هستم. آن شب خانواده ام برای خرید شب عید بیرون رفتند. چای خوردم که بعد از آن سرم سنگین شد و ناگهان مرد غریبه ای در خانه را باز کرد و وارد شد. او با چاقو مرا مجروح کرد که بیهوش شدم. وقتی به هوش آمدم در بیمارستان بودم. بعد از ترخیص از بیمارستان متوجه شدم آن مرد دو گوشی تلفن همراهم ، پنج سکه بهار آزادی ، 30 میلیون تومان پول نقد و کیف مدارکم را سرقت نموده است. از دزد فراری شکایت دارم.

با گذشت سه ماه از این ماجرا، دوباره شاکی به پلیس آگاهی آمد و اظهار داشت که دزد را همسرش اجیر نموده بوده و حالا با افشای این موضوع از همسرش شکایت دارد.

این زن دستگیر شد و در تحقیقات گفت: تحت تاثیر دو رمال این کار را انجام دادم. آنها بعد از دریافت فالم مدعی شدند همسرم به من خیانت نموده و به زودی همراه زنی که دلباخته او شده، قصد سفر به آلمان را دارد. موضوع را به دوستم گفتم و او برادر خلافکارش را به من معرفی کرد تا به عنوان کارآگاه خصوصی همسرم را تعقیب کند. قرار شد 200 میلیون تومان به او دستمزد بدهم. بخشی از پول را به او دادم. یک ماه شوهرم را تعقیب کرد اما نتوانست مچ او را هنگام خیانت بگیرد. از مرد اجیر شده خواستم شوهرم را با شکنجه به حرف بیاورد در غیر این صورت او را بکشد. کلید یدک خانه را به او دادم و با فرزندانم برای خرید بیرون رفتم. آن مرد به خانه آمد اما نتوانست شوهرم را به حرف بیاورد. یک روز که با شوهرم دعوا نموده بودم، فریاد زدم من آن مرد را اجیر نموده بودم. او وقتی فهمید من این کار را نموده ام، مرا از خانه بیرون کرد.

افراسیاب رفیع زاده ، بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 34 تهران در این باره به جام جم گفت: با اعتراف متهم زن ، مرد اجیر شده از سوی وی نیز تحت تعقیب پلیس نهاده شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 تیر 1400 بروزرسانی: 9 تیر 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1681

به "اجیر کردن شکنجه گر برای اعتراف گیری از شوهر خیانتکار!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجیر کردن شکنجه گر برای اعتراف گیری از شوهر خیانتکار!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید