اختصاص 15 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به تونل دوم حیران

به گزارش کولو، استاندار اردبیل گفت: 15میلیارد تومان از اعتبارات مصوب سفر استانی رئیس جمهور به تونل دوم حیران تخصیص یافت.

اختصاص 15 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به تونل دوم حیران

سیدحامد عاملی در بازدید از پروژه تونل دوم حیران گفت: یکی از پروژه های مهم استان اردبیل در موضوع ترانزیت و بعلاوه ورود و خروج به مرکز استان و برطرف گره های ترافیکی منطقه، پروژه تونل دوم حیران بوده که این تونل از محل مصوبات سفر رئیس جمهور به استان دارای منابع مالی مناسبی است.

استاندار اردبیل می گوید: در هفته گذشته بیش از 400میلیارد تومان برای پروژه های مصوب سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل تخصیص داده شد که سهم پروژه تونل دوم حیران هم حدود 15میلیارد تومان بوده و مبلغی دیگری هم تا سرانجام آذر تخصیص خواهد یافت.

به گفته او، تأکید ما به نتیجه رساندن و آماده بهره برداری شدن این پروژه تا سرانجام خرداد سال آینده با کوشش پیمانکار و راه وشهرسازی استان اردبیل است تا مسائل ترافیکی مردم به ویژه در روزهایی که با موج جهانگرد روبرو هستیم، برطرف گردد.

عاملی گفت: در حال حاضر بازگشایی کل مسیر تونل به اتمام رسیده و تأخیرها در این زمینه نیز به علت ریزش های حین بازگشایی بوده و کف برداری نزدیک به نصف مسیر هم صورت پذیرفته است تا پس از آن لاینینگ نیز سریع تر انجام و پروژه آماده بهره برداری گردد.

استاندار اردبیل می گوید: امیدواریم با منابع تخصیص یافته و بعلاوه اقداماتی که مقرر شد راه وشهرسازی استان اردبیل برای تأمین بخش دیگری از اعتبارات پروژه انجام دهد، شاهد به بهره برداری رسیدن هر چه سریع تر این پروژه باشیم.

خبرنگاران اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 آبان 1401 بروزرسانی: 21 آبان 1401 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 2162

به "اختصاص 15 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به تونل دوم حیران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 15 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به تونل دوم حیران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید