اختصاص 340 میلیون یورو اعتبارات ارزی به طرح های اقتصای لرستان

به گزارش کولو، خبرنگاران/لرستان معاون هماهنگی امور مالی استانداری لرستان از اختصاص حدود 77 هزار میلیارد ریال اعتبارات ریالی و 340 میلیون یورو اعتبارات ارزی به طرح های مالی استان اطلاع داد.

اختصاص 340 میلیون یورو اعتبارات ارزی به طرح های اقتصای لرستان

سیروس ابراهیمی در حاشیه جلسه آنالیز آخرین شرایط مصوبات ابلاغی حوزه مالی سفر ریاست جمهور به استان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به منظور پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور، این موضوعات در حوزه های مختلف به معاونت های استانداری محول شده و موضوعات مالی لحاظ شده در این مصوبات نیز بر عهده حوزه مالی استانداری است.

وی توضیح داد: در حوزه معاونت هماهنگی امور مالی استان تعداد 69 طرح معرفی شده که 17 مصوبه در حوزه برطرف موانع و بقیه در حوزه طرح های اجرایی استان در دستور کار پیگیری قرار گرفته است.

معاون استاندار لرستان گفت: برای این طرح ها حدود 77 هزار میلیارد ریال اعتبارات ریالی و 340 میلیون یورو اعتبارات ارزی تعریف شده که بخش عمده این مقاله به استان ابلاغ شده و مابقی به مرور به استان تزریق خواهد شد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه بعضی از این طرح ها به مرحله اجرایی شدن رسیده اند، اضافه نمود: مصوبات حوزه مالی استان به صورت کتبی به دستگاه های اجرایی استان ابلاغ شده و در جلسه امروز گزارش کاملی از این مصوبات با هدف آشنایی بیشتر دستگاه های اجرایی با موضوعات مطرح شده ارائه شد.

وی ادامه داد: به منظور تسریع در اجرای مصوبات و برطرف مسائل موجود، بانک های عامل نیز در جلسه امروز حضور داشتند و در مورد تشریح مصوبات، آنالیز های لازم صورت پذیرفت.

معاون استاندار لرستان بیان نمود: در جلسه امروز مقرر شد حداکثر تا ده روز آینده دستگاه های اجرایی و بانک های عامل نسبت به پیگیری موضوعات مطرح شده و اجرای مصوبات اقدام نمایند و در صورت احتیاج به وسیله استانداری پیگیری های لازم نیز انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 اسفند 1400 بروزرسانی: 26 اسفند 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1990

به "اختصاص 340 میلیون یورو اعتبارات ارزی به طرح های اقتصای لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 340 میلیون یورو اعتبارات ارزی به طرح های اقتصای لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید