اردوی تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان در اردبیل برگزار می شود

به گزارش کولو، علی دهقانی در مصاحبه با خبرنگاران اضافه کرد: اردوی تیم ملی نوجوانان مردادماه جاری در اردبیل و در سالن تخصصی تنیس روی میز مرکز استان برگزار خواهد شد.

اردوی تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان در اردبیل برگزار می شود

وی با اشاره به سایر برنامه های هیئت طی دو ماه آینده یادآور شد: در این مدت کلاس بازآموزی مربیان با حضور مربی تیم ملی نیز برگزار می شود.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان توسعه برنامه های آموزشی و دانش آفزایی را از مهمترین اولویت های این هیئت برشمرد و ادامه داد: در عین حال افزایش و استمرار طرح های استعدادیابی را در آینده در دستور کار قرار خواهیم داشت.

وی همچنین یکی از برنامه های این هیئت را توسعه همکاری بین این استان و کشور جمهوری آذربایجان در زمینه های آموزشی و برگزاری دیدارها و اردوهای مسترک برشمرد.

دهقانی بیان داشت: این همکاری براساس تفاهم نامه منعقد شده بین فدراسیون تنیس روی میز ایران و جمهوری آذربایجان در زمینه بسط و گسترش دو جانبه این رشته ورزشی صورت خواهد گرفت.

به گفته وی برگزاری مسابقات دو جانبه و چند جانبه، اجرای اردوها و تمرینات مشترک، تبادل و ارتقا دانش، برگزاری دوره های آموزشی، برگزاری رقابت های محبت آمیز بویژه در سنین پایه و… از جمله مواردی است که اردبیل و جمهوری آذربایجان می توانند براساس این تفاهم نامه همکاری کنند.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان شرح داد: براین اساس تلاش می کنیم در آینده ای نزدیک نشست های مشترکی با رؤسای فدراسیون تنیس روی میز جمهوری آذربایجان برگزار کرده و سند همکاری دو جانبه در زمینه های مختلف بویژه برگزاری مسابقات و اردوهای مشترک تنظیم کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 247

به "اردوی تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان در اردبیل برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوی تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان در اردبیل برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید