رایزنی وزارت خارجه برای میزبانی از تیم های عربستانی در ایران

به گزارش کولو، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، رضا درویش با بیان اینکه باشگاه پیگیری های لازم برای میزبانی از النصر عربستان را انجام می دهد، گفت: وزارت امور خارجه و شخص آقای حسین امیر عبداللهیان- که جا دارد از ایشان تشکر کنم- پیگیر این موضوع هستند و در نشست وزیران امور خارجه ایران و عربستان بر توسعه روابط ورزشی و برگزاری مسابقات ورزشی در دو کشور مثل گذشته تأکید شده است.

رایزنی وزارت خارجه برای میزبانی از تیم های عربستانی در ایران

او گفت: بعلاوه رئیسان فدراسیون فوتبال دو کشور نیز در این زمینه مذاکراتی داشته اند و آقای مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، در مکاتباتی که با رئیس فدراسیون فوتبال عربستان داشته است، دو طرف در پی این هستند که مصوبه سال 2016 کنفدراسیون فوتبال آسیا را لغو نمایند تا مشکل میزبانی دو کشور رفع گردد. درویش درباره راه اندازی VAR در استادیوم های ایران گفت: فدراسیون فوتبال در حال رایزنی و هماهنگی برای راه اندازی VAR به وسیله کنفدراسیون فوتبال آسیاست تا مسئله ای از این بابت وجود نداشته باشد و لیگ قهرمانان آسیا در کشورمان برگزار گردد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه نامه ای مبنی بر بازی پرسپولیس با النصر در زمین بی طرف به باشگاه ارسال نشده است، گفت: ما به وسیله فدراسیون فوتبال پیگیر هستیم که بازی ها در کشورمان برگزار گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 6 شهریور 1402 بروزرسانی: 6 شهریور 1402 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 2283

به "رایزنی وزارت خارجه برای میزبانی از تیم های عربستانی در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایزنی وزارت خارجه برای میزبانی از تیم های عربستانی در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید