از عضو ورزشکار کتابخانه عمومی گلستان آبادان تجلیل شد

به گزارش کولو، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آبادان و سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان از عضو ورزشکار کتابخانه عمومی گلستان تجلیل کردند.

از عضو ورزشکار کتابخانه عمومی گلستان آبادان تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از آبادان ، احمد رضا دشت افکن در آئین تجلیل از جمشید جمشیدی عضو کتابخانه عمومی گلستان واقع در منطقه شطیط و ورزشکار آبادانی گفت: ورزش مایه نشاط جسم و طراوت روح می گردد و تجلیل از جوانان ورزشکار و فعال فرهنگی امری لازم است و توجه به استعداد های واقع در مناطق کم برخوردار شهر که در زمینه های علمی و ورزشی کوشش می نمایند، امری شایسته است.

دشت افکن با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرموده اند اگر از من سوال گردد که از جوانان می خواهید؟ خواهم گفت: تحصیل،تهذیب و ورزش. گفت دو مقوله ورزش و مطالعه مکمل هم برای ساخت اجتماع می باشند.

همچنین محمد برکت سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان در این مراسم گفت: معرفی اسوه های ورزشی و فرهنگی به جامعه از افتخارات است و تکریم جوانان متعهد و اخلاق مدار در زمینه های فرهنگی، ورزشی و علمی نیز لازمه پیشرفت است.

شایان ذکر است جمشید جمشیدی عضو کتابخانه عمومی گلستان آبادان از بین 30 نفر شرکت نماینده، در مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم استان خوزستان که در کلاس 1500 و به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار شد، پیروز به کسب مقام دوم استانی شد.

انتها پیغام.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1475

به "از عضو ورزشکار کتابخانه عمومی گلستان آبادان تجلیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از عضو ورزشکار کتابخانه عمومی گلستان آبادان تجلیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید