استفاده از زیست چاپگر برای آزمایش پادتن

به گزارش کولو، مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا قصد دارد برای سرعت بخشیدن به آزمایش پادتن ها، از زیست چاپگر استفاده کند.

استفاده از زیست چاپگر برای آزمایش پادتن

به گزارش خبرنگاران و به نقل از انگجت، مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا(CDC) قصد دارد طرح جدیدی را با استفاده از زیست چاپگرهای شرکت فناوری اطلاعات اچ پی(HP) ارائه دهد.

این سازمان، تعداد زیادی از زیست چاپگرهای شرکت اچ پی را خریداری نموده است تا از آنها به عنوان بخشی از طرح آزمایشی خود استفاده کند و به آزمایش آنتی بیوتیک های موثر سرعت بدهد. زیست چاپگرهای اچ پی که به فناوری چاپ جوهرافشان مجهز هستند، می توانند به مبارزه با مقاومت ضدمیکروبی کمک نمایند.

این ابزار، امکان آزمایش پادتن ها را در سطح محلی برای نخستین بار فراهم می نماید و به آزمایشگاه های منطقه ای ایالات نیویورک، مینه سوتا، تنسی و ویسکانسین اجازه می دهد نخستین تزریق نمونه های چاپ سه بعدی دارو را برای پیشرفت و انجام آزمایش های مربوط به قابلیت های ضدمیکروبی داشته باشند.

دکتر جین پاتل(Jean Patel)، سرپرست گروه علمی مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا گفت: باکتری ها به طور پیوسته، راه هایی برای مقابله در برابر آنتی بیوتیک ها پیدا می نمایند. برای حفظ زندگی مردم و محافظت از آنان، ضروری است یک فناوری در اختیار آزمایشگاه بیمارستان ها قرار گیرد. ما امیدواریم این طرح جدید، به تضمین بلندمدت داروهای جدید کمک کند و نتایج آزمایشگاهی استانداردی به ارائه نمایندگان خدمات سلامت ارائه دهد.

آزمایش این طرح، در اوایل سال 2019 صورت خواهد گرفت.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی نماید. فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 23

به "استفاده از زیست چاپگر برای آزمایش پادتن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از زیست چاپگر برای آزمایش پادتن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید