اطلاعاتی از هدفون جدید وایرلسی وان پلاس فاش شد ، از عمر باتری بالا تا کاهش تاخیر بلوتوث

به گزارش کولو، جزئیات جدیدی درباره هدفون موسوم به OnePlus Bullets Wireless Z. فاش شده است. بر اساس این اطلاعات، هدفون های جدید از عمر باتری بالاتر و کاهش تأخیر ارسال صدا و مقاومت در برابر آب برخوردار خواهند بود.

اطلاعاتی از هدفون جدید وایرلسی وان پلاس فاش شد ، از عمر باتری بالا تا کاهش تاخیر بلوتوث

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این هدست بلوتوثی جدید باید در تاریخ 14 آوریل برابر با 25 فروردین در کنار تلفن های جدید وان پلاس 8 رونمایی شود (اما هنوز این خبر تایید نشده است).

نسل جدید هدفونها، موسوم به هدفون های Z. دارای 20 ساعت عمر باتری برخوردار خواهند بود و این یک جهش بزرگ نسبت به نسل قبلی هدفون ها است که از 14 ساعت عمر باتری برخوردار بودند. این محصول از Warp Charge پشتیبانی می کنند که تنها با 10 دقیقه شارژ حدود 10 ساعت انرژی را تأمین می کند.

به نظر می رسد تاخیر بلوتوث به 110ms کاهش می یابد و این محصول ارزان تر از ایرپادپرو اپل با تاخیر 114ms است. این محصول همچنین در برابر گرد و غبار مقاوم است و به ویژگی مقاومت در برابر آب تا 55 متر مجهز است. این محصول می تواند در برابر باران و تعریق شدید دوام داشته باشد.

محصول مذکور در چهار رنگ موجود خواهد بود که شامل سیاه، سفید، سبز و آبی است. قیمت گذاری هدفون جدید وان پلاس هنوز تأیید نشده است، اما نسل قبلی این محصول 100 دلار قیمت داشت.

منبع: انتخاب
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 945

به "اطلاعاتی از هدفون جدید وایرلسی وان پلاس فاش شد ، از عمر باتری بالا تا کاهش تاخیر بلوتوث" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعاتی از هدفون جدید وایرلسی وان پلاس فاش شد ، از عمر باتری بالا تا کاهش تاخیر بلوتوث"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید