انتخابی یورو 2020؛ جشنواره گل پرتغال و انگلیس در شب هت تریک رونالدو و هری کین

به گزارش کولو، تیم های ملی پرتغال و انگلیس در شبی که مهاجمان بزرگ آنها هت تریک کردند، توانستند پیروزی های پرگلی بدست آورند. ترکیه با وجود توقف در خانه به دور بعد صعود کرد و فرانسه هم توانست با پیروزی برابر مولداوی به دور بعد راه پیدا کند.

انتخابی یورو 2020؛ جشنواره گل پرتغال و انگلیس در شب هت تریک رونالدو و هری کین

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، در انتخابی یورو 2020، هفت دیدار از سه گروه برگزار گردید.

گروه H

در این گروه ابتدا ترکیه در استادیوم خانگی خود از ایسلند پذیرایی کرد که این دیدار برنده نداشت و بازی با تساوی بدون گل به سرانجام رسید.

ترکیه با این تساوی که به دست آورد 20 امتیازی شد و یک هفته باقیمانده تا سرانجام بازی ها توانست به مرحله نهایی راه پیدا کند.

یکی دیگر از دیدارهای این گروه هم با تساوی به سرانجام رسید. جدال دو تیم آلبانی و آندورا با تساوی دو بر دو به سرانجام رسید.

فرانسه که از مولداوی پذیرایی می کرد، توانست با نتیجه دو بر یک بازی را به سود خود به سرانجام رساند تا سه امتیاز ارزشمند را کسب کند.

در این گروه فرانسه با 22 امتیاز و ترکیه با 20 امتیاز به ترتیب در رده های اول و دوم جای دارند و صعود خود را به دور بعد قطعی کردند.

گروه B

در این گروه دو دیدار برگزار گردید. پرتغال که از لیتوانی پذیرایی کرد توانست با درخشش کریستیانو رونالدو جشنواره گل به راه اندازد.

پرتغالی ها در این دیدار با 6 گل به پیروزی دست پیدا کردند و کریستیانو رونالدو توانست سه گل به ثمر رساند تا یک گام دیگر به شکستن رکورد علی دایی نزدیک گردد.

در دیگر دیدار این گروه صربستان با نتیجه سه بر دو برابر لوکزامبورگ به پیروزی دست پیدا کرد.

در این گروه اوکراین با 19 امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارد و صعودش را به دور بعد قطعی نموده است. پرتغال هم با 14 امتیاز دوم است و صربستان با 13 امتیاز در رده سوم جای دارد.

گروه A

در این گروه هم دو دیدار برگزار گردید. تیم ملی فوتبال انگلیس برابر مونتنه گرو جشنوار گل به راه انداخت و توانست با 7 گل به پیروزی برسد.

در این دیدار راشفورد، چامبرلین و آبراهام هر کدام یک گل به ثمر رساندند و هری کین هم هت تریک کرد و دیگر گل را هم بازیکن حریف به اشتباه وارد دروازه خود کرد.

در دیگر دیدار این گروه هم جمهوری چک با نتیجه دو بر یک کوزو را از پیش رو برداشت.

در این گروه انگلیس با 18 امتیاز در صدر واقع شده است و تیم های چک و کوزو هم به ترتیب با 15 و 11 امتیاز در رده های دوم و سوم جای دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 472

به "انتخابی یورو 2020؛ جشنواره گل پرتغال و انگلیس در شب هت تریک رونالدو و هری کین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخابی یورو 2020؛ جشنواره گل پرتغال و انگلیس در شب هت تریک رونالدو و هری کین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید